فریت بار به اتریش

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

وقتی بحث فریت بار به اتریش می‌شود باید سراغ شرکتی بروید که به طور مستمر و مرتب به کشور مقصد و در این مورد «وین» سفر داشته باشد. در این مقاله قصد داریم درباره‌ی فریت بار به کشور اتریش صحبت کنیم، راهی مطمئن برای افرادی که قصد مهاجرت و یا مسافرت طولانی به این کشور را دارند. اتریش از کشور‌های توریستی و مهاجر پذیر جهان محسوب می‌شود. همواره تعداد زیادی مهاجر و یا مسافر از ایران، به دلایل گوناگونی از قبیل اقامت، ادامه تحصیل یا بازدید از دوستان و اقوام و آشنایان به کشور اتریش سفر می‌کنند. یکی از مشکلات این مسافران و مهاجران ارسال بار و وسایل زندگی به اتریش است. به دلیل اینکه ایرلاین‌های هواپیمایی محدودیت‌های زیادی در مورد اندازه بار مجاز در پروازهای خارجی را دارند، بنابراین مسافران قادر به حمل بار به ‌همراه خود نیستند. تا جایی که این موضوع به یک دغدغه بسیار مهم در بین مسافران و مهاجران به اتریش تبدیل شده است.

نکاتی که بهتر است درباره اتریش بدانید

بیشتر با این کشور آشنا شویم؛ اتریش که کمتر از 9 میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی است و مقصدی محبوب برای تعطیلات، مهاجران و افرادی است که برای تجارت سفر می‌کنند. این کشور در اروپای مرکزی است و پایتخت آن وین است. از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از جنوب با ایتالیا و اسلوونی و از غرب با سوئیس هم‌مرز است. به طور سنتی کشور آلمان مهم‎‌ترین شریک تجاری اتریش است که این موضوع باعث شده نسبت به تغییرات سریع در اقتصاد آلمان آسیب‌پذیر شود.

بسیاری از ایرانیان برای گردش و همچنین تجارت عازم کشور اتریش می‌شوند و همچنین گاهی اوقات تجار و مردم می‌خواهند کالایی را از اتریش به ایران و بالعکس ارسال کنند. اتریش در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان بنا بر تولیدات داخلی معرفی شد. در این سال‌ها خصوصی‌سازی باعث کوچک‌شدن حجم بخش دولتی اتریش در مقایسه با دیگر اقتصادهای اروپایی شده است. گردشگری بین‌المللی مهم‌ترین بخش اقتصاد ملی اتریش است. بسیاری از ایرانیان برای گردش و تجارت قصد سفر به اتریش را دارند و نیاز به خدمات حمل بار به اتریش و فریت بار به اروپا را دارند تا بتوانند بدون مشکل بار خود را به این کشور ارسال کنند.

ارسال بار به اتریش چگونه است؟

به‌طورکلی دو راه‌حل متفاوت پیش روی مسافران جهت حمل اضافه‌بار مسافری به اتریش وجود دارد. مسیر اول که راه‌حل ساده اما گران‌قیمت و پرهزینه است، به‌همراه‌داشتن بار اضافه در همان روز پرواز است. در این صورت شما باید برای بار اضافه خود جریمه سنگینی به شرکت هواپیمایی پرداخت کنید. قاعدتاً این روش به‌صرفه نخواهد بود چرا که در بعضی از موارد ارزش بار شما از مبلغ جریمه پرداختی به ایرلاین کمتر است. اما مسیر دوم که روشی اصولی و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه به حساب می آید، فریت بار به اتریش است. در این روش شما اضافه‌بار خود را چند روز قبل با قسمت بار فرودگاه امام خمینی جهت ارسال هماهنگ می‌کنید. هزینه فریت بار به اتریش کمتر از 30 درصد جریمه اضافه‌بار به اتریش در پای کانتر پرواز است. پس قاعدتاً فریت بار کالا به اتریش روشی بسیار اصولی است که می‌توان از این طریق و با صرف هزینه کمتر ارسال بار را به شکلی دقیق‌تر انجام داد.

مزایای مهم فریت بار چیست؟

به یاد داشته باشید بهتر است بار اضافه خود را زودتر از سفرتان ارسال کنید تا در زمان رسیدن به اتریش، چمدان‌ها یا بارهای شما رسیده باشد. درصورتی‌که قصد ارسال بارهای شخصی و غیرتجاری به کشور اتریش و شهرهای مختلف آن را داشته باشید، فریت بار به اتریش (ارسال بار هوایی) بهترین پیشنهاد برای شما است. فریت بار مزایای بسیار مهمی دارد که شامل موارد زیر است:

  • در این روش بیشترین سرعت عمل در تحویل کالا و رساندن آن به انبار فرودگاه شهر مقصد در کشور اتریش را تجربه خواهید کرد.
  • فریت بار به اتریش، ایمن‌ترین روش به لحاظ نگهداری و حفظ سلامت کالاها محسوب می‌شود.

هزینه‌های فریت بار به مقصد شهرهای مختلف کشور اتریش در مقایسه با هزینه اضافه‌بار در پروازها، به‌مراتب کمتر و البته مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

برای ارسال بار .

ارسال وسایل منزل به اتریش

همان‌طور که گفته شد برای ارسال بار و وسایل خانه به اتریش یا هر کشور دیگری محدودیت بار وجود دارد و نمی‌توان تمامی وسایل را به مقصد انتقال داد. با این شرایط برخی افراد تصمیم می‌گیرند تمامی وسایلشان را بفروشند و بعد از مستقر شدن در کشور مقصد، دوباره تمامی وسایل زندگی را تهیه کنند. اما این تصمیم ریسک مالی زیادی به همراه دارد. زیرا قیمت یورو اتریش چندین برابر ریال ایران است و با پول حاصل از فروش لوازم در ایران نمی‌توان تمامی آن وسایل را در اتریش خریداری کرد.

پس بهترین راه استفاده از خدمات ارسال وسایل منزل به اتریش است. زیرا با قیمتی مناسب و به‌راحتی و بدون دردسر می‌توان تمامی اسباب زندگی را به کشور مقصد حمل کرد.

نکات مهم برای حمل بار به اتریش

به یاد داشته باشید، هنگامی که شما یک شرکت هواپیمایی برای سفر انتخاب می‌کنید نیاز نیست برای حمل بار به اتریش از خدمات همان شرکت استفاده کنید؛ بنابراین شما باید یک شرکت خدمات حمل‌ونقل بین‌المللی را برای ارسال بار به اتریش در نظر بگیرید.

 از دادن مدارک گمرکی به افراد غیرمسئول برای صدور بارنامه جداً خودداری نمایید و توجه کنید حتماً شرکت‌های معتبری را که دارای مجوز هستند و مکان آن‌ها در فرودگاه مشخص شده است را برای این کار انتخاب کنید.

گمرک جمهوری اسلامی ایران هزینه‌ای برای انجام تشریفات گمرکی دریافت نمی‌کند و فقط برای صدور حمل بار به اتریش مبلغی دریافت می‌نماید‌. هزینه اصلی حمل بار به اتریش بابت بارنامه است که می‌بایست با شرکت حملی که این کار را انجام می‌دهد تسویه شود.

برخی از شرکت‌های هواپیمایی برای کسب سود بیشتر بارنامه‌های خود را به آژانس‌های حمل‌ونقل بار هوایی می‌فرستند تا برای آن‌ها بازاریابی کنند‌. تفاوت قیمت در مسیری مشخص به دلیل رقابت آژانس‌ها با یکدیگر است. به همین دلیل شخص مسافر قبل از بارنامه زدن می‌بایست قیمت را از آژانس‌های مختلف در مسیرهای مختلف استعلام و سپس نسبت به حمل بار به اتریش اقدام نماید.

سعی کنید کالاهایی که حمل آن‌ها ممنوع است را از بار خود حذف کنید تا در هنگام جابه‌جایی دچار مشکل نشوید.

سخن پایانی

اگر بار شما بیشتر از ظرفیت همراه مسافر است یا اینکه کالا و نمونه کالایی را می‌خواهید با هواپیما بفرستید، خوب است بدانید که حمل هوایی بارهای کوچک و بزرگ، به همه جای دنیا تخصص ماست. فریت بار، یا همان ارسال بار هوایی بیشتر برای مسافران و تاجران مورداستفاده قرار می‌گیرد. شرکت حمل و نقل بین المللی همراه دژ، با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و نیروهای متخصص، فریت به تقریباً همه جای دنیا را به ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش به شما ارائه می‌کند.

سوالات متداول

ارسال بار از طریق هوایی به اتریش چند روز زمان می‌برد؟

پس از تحویل بار در گمرک حدود 4 تا 5 روز زمان برای ارسال کالا نیاز است.

فریت بار به اتریش چگونه انجام می‌گیرد؟

بار شما با پروازی (احتمالاً به‌غیراز پرواز خودتان) به اتریش ارسال می‌شود و به‌محض رسیدن بار هوایی به فرودگاه، به شما اطلاع داده می‌شود.

آیا امکان ارسال مواد غذایی به اتریش از طریق فریت بار وجود دارد؟

ارسال مواد غذایی به‌صورت بار هوایی، بدون داشتن مجوزهای بهداشت و سلامت ممنوع است؛ ولی بردن برخی مواد غذایی با بار همراه مسافر درون کابین امکان‌پذیر است.

نظرات کاربران درباره‌ی همراه دژ