جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار به ایتالیا

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

فریت بار معمولاً برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوانند وسایل و لوازم موردنیاز خود را از این روش به کشور مقصد ارسال کنند. این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می‌گیرد، ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب می‏شود. خدمات فریت بار به ایتالیا برای مسافران، دانشجویان یا بازرگان‌ها و فعالان در حوزه‌های صنعت و کشاورزی مفید خواهد بود. درصورتی‌که بخواهید کالای شخصی، تجاری، نمایشگاهی یا نمونه را به هر یک از شهرهای کشور ایتالیا ارسال کنید، می توانید با شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان تماس بگیرید و از کارشناسان متخصص ما مشاوره‌های لازم را درخصوص فریت بار به ایتالیا دریافت کنید. در ادامه جزئیات خدمات حمل بار هوایی به ایتالیا به طور مفصل توضیح داده شده است. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فریت بار مسافری و لوازم شخصی به ایتالیا

همان‏گونه که مطلع هستید هزینه اضافه‌بار مسافری هنگام پرواز بسیار زیاد بوده و علاوه بر این وسایل و لوازم منزل به مقدار زیاد را نمی‌توان از سالن مسافری فرودگاه به همراه خود به مقصد برد. بهترین راه، استفاده از فریت بار مسافری به ایتالیا از طریق شرکت‌های حمل هوایی است. فریت بار امکان ارسال وسایل منزل به خارج از کشور را به شما خواهد داد تا مقدار زیادی از وسایل شخصی و خانگی خود را با ارائه بلیت و پاسپورت به گمرک پایانه صادراتی بار به کشور ایتالیا حمل کنید.

شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان با داشتن پروانه فعالیت خدمات بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری آماده ارائه مشاوره به شما مسافر گران‌قدر و همچنین حمل لوازم شما از درب منزل به فرودگاه امام خمینی و انجام تمامی مراحل بارنامه و تشریفات گمرکی تا ارسال بار به مقصد همراه شما خواهد بود.

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به ایتالیا

فریت بار تجاری به ایتالیا

شما بازرگان محترم یا فعال در حوزه‌های صنعت یا هرحرفه‌ای که بازار کالا یا محصول خود را در کشور ایتالیا پیدا کرده‌اید و قصد صادرات و یا ارسال بار به خارج از کشور را دارید، شرکت حمل و نقل بین ‏المللی همراه دژ ایرانیان همراه شما برای ارائه مشاوره و انجام تمامی مراحل حمل کالا از درب کارخانه، محل تولید یا شرکت، به فرودگاه امام خمینی و سپس تشریفات گمرکی، بسته‌بندی، صدور بارنامه و ارسال آن با معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی خواهد بود.

قوانین انبارداری در کشورهای مختلف تابع قوانین شرکتی و کشوری مقصد است و ممکن است با قوانین داخلی کاملاً تفاوت داشته باشد. این مسئله در مورد کشور ایتالیا صادق است و قوانین سختگیرانه‌ای در گمرک وضع می‌کند. به همین خاطر بسیار ضروری است که قبل از ارسال بار به ایتالیا از قوانین انبارداری و فرودگاهی در فرودگاه مقصد مطلع گردید. به‌عنوان‌مثال ارسال غذا، گیاه و موجودات زنده به اکثر نقاط ایتالیا غیرقانونی است.

مدارک لازم برای فریت بار تجاری به ایتالیا

برای ارسال بار .

فریت بار نمایشگاهی به ایتالیا

اگر تولیدکننده یک محصول صنعتی و یا یک اثر هنری هستید و قصد حضور در نمایشگاه‌های موردنظر در ایتالیا را دارید، شرکت همراه دژ ایرانیان آماده انجام تمامی مراحل فریت بار نمایشگاهی به شهر مقصد است.

مدارک لازم برای فریت بار نمایشگاهی

مراحل فریت بار به ایتالیا(مسافری و تجاری)

تماس با یک شرکت بازرگانی معتبر و دریافت مشاوره و هماهنگی‌های لازم

حمل بار از منزل، کارخانه، محل تولید، یا شرکت به پایانه صادراتی بار فرودگاه امام خمینی

بسته‌بندی کالا در صورت نیاز(بسته‌بندی بار باید منطبق بر استانداردهای شرکت هواپیمایی باشد)

ارائه مدارک موردنیاز گمرک و تنظیم فرم‌های مربوطه(مسافری یا تجاری) و ارائه آن به گمرک

توزین کالا

صدور بارنامه، رزرو بار و تسویه‌حساب هزینه‌های مالی

بازرسی کالا توسط حراست پایانه صادرات بار فرودگاه امام خمینی

در این مرحله کالای شما پذیرش نهایی گردیده و در انتظار برای بارگیری در ظروف بار هواپیمایی و سرانجام ارسال به مقصد یعنی کشور ایتالیا است.

فریت بار مرجوعی به ایتالیا

کالای مرجوعی کالایی وارداتی است که قبل از ترخیص از گمرک برای ورود قطعی یا موقت به دلیل مغایر بودن با قوانین گمرکی و یا انصراف گیرنده با دلایل موجه، اجازه ورود به داخل کشور را نیافته و به کشور صادرکننده عودت داده می‌شود. همراه دژ ایرانیان امکان حمل بار از ایران به ایتالیا را برای شما صاحب کالای مرجوعی فراهم نموده است تا کالای مذکور را به شهر موردنظر شما در ایتالیا بارنامه و ارسال کند.

مدارک لازم برای فریت بار مرجوعی

درباره پخش ویدیو فریت بار به ایتالیا

فرودگاه مالپنسا یا میلان

فرودگاه مالپنسا، بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در سال 2017، در رتبه 21 در میان شلوغ‌ترین فرودگاه‌های اروپا قرار گرفت. این فرودگاه در سال 2017 در مجموع 19 میلیون مسافر را جابه‌جا کرده است که طی سال‌های گذشته میانگین سالانه آن حدود 22 میلیون نفر بوده است. این فرودگاه بزرگ‌ترین فرودگاه میلان است  و از نظر موقعیت مکانی این فرودگاه در حدود 40 کیلومتری شمال غربی مرکز میلان ایتالیا واقع شده است.

ترمینال بار فرودگاه میلان یا مالپنسا کلیه خدمات لازم برای کمک به کالاها با بالاترین استانداردهای کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد. این خدمات توسط شرکت‌های کارگزار یا سایر اپراتورهای مستقل ارائه می‌شود که مطابق با قوانین و مقررات این بخش طبق پروتکل‌های عملیاتی که توسط مدیر فرودگاه نیز کنترل می‌شود، فعالیت می‌کنند.

این فرودگاه قادر است به حمل هر نوع کالایی کمک کند. از محموله‌های ماشین‌آلات و وزن و اندازه بزرگ گرفته تا ارسال‌های فوری کوچک محصولات اکسپرس و تجارت الکترونیک. سیستم‌های تخصصی با بالاترین استانداردهای کیفیت برای حمل هوایی حیوان زنده و کالاهای خاص(فاسدشدنی، دارویی، محصولات غذایی) در دسترس هستند.

حضور کلیه مراجع کنترلی(گمرک، سلامت هوا، خدمات دامپزشکی، سرویس پاتولوژی گیاهی و …) در ترمینال بار فرودگاه مالپنسا امکان انجام سریع و کارآمد عملیات واردات و صادرات را تضمین می‌کند.

هزینه و نرخ فریت بار به ایتالیا

قیمت حمل بار هوایی خارجی به موارد متعددی مثل: حجم، وزن، ماهیت و شهر موردنظر شما بستگی دارد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی نیز نرخ حمل متفاوتی با یکدیگر دارند. همراه دژ ایرانیان مناسب‌ترین نرخ و مطمئن‌ترین خطوط هواپیمائی را برای حمل کالای شما پیشنهاد خواهد داد.

سوالات متداول

بهترین روش ارسال بار به ایتالیا چیست؟

برای ارسال بار به کشور‏های اروپایی از جمله ایتالیا مناسب ترین روش فریت بار به صورت هوایی است.

فریت بار به ایتالیا چند روز طول می‏ کشد؟

ارسال بار هوایی به ایتالیا توسط شرکت حمل و نقل بین‏ المللی همراه دژ طی 3 تا 5 روز کاری صورت می‏گیرد.