فریت بار به فرانسه

فریت بار به زبان ساده خدمتی برای کسانی است که می‌خواهند باری بیشتر از بار مسافری با خود از طریق پرواز حمل کنند و درگیر پرداخت اضافه‌بار نشوند. فریت بار به فرانسه معمولاً برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، مسافران، دانشجوها و حتی بازرگان حوزه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد و بسیار به‌صرفه‌تر از جریمه اضافه‌بار مسافری است. ارسال بار به‌صورت مسافری، ارسال لوازم منزل، بسته‌بندی استاندارد، ارسال بار تجاری، انجام تشریفات گمرکی و تحویل کالا در مقصد موردنظر از جمله خدمات ارسال بار و کالا به فرانسه است که توسط شرکت بازرگانی بین المللی همراه دژ انجام می‌شود.

فریت بار مسافری و لوازم شخصی به فرانسه

همه‌ی ما می‌دانیم که هزینه‌ی اضافه‌بار مسافری هنگام پرواز بسیار زیاد بوده و علاوه بر این وسایل و لوازم منزل به مقدار زیاد را نمی‌توان از سالن مسافری فرودگاه به همراه خود به مقصد برد. بهترین راه، استفاده از فریت بار مسافری به فرانسه از طریق شرکت‌های حمل هوایی است. فریت بار امکان ارسال وسایل منزل به خارج از کشور را به شما خواهد داد تا مقدار زیادی از وسایل شخصی و خانگی خود را با  تنها با ارائه بلیت و پاسپورت به کشور فرانسه حمل کنید. شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان با داشتن پروانه فعالیت خدمات بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری آماده ارائه مشاوره به شما مسافر گران‌قدر و همچنین حمل لوازم شما از درب منزل به فرودگاه امام خمینی و انجام تمامی مراحل بارنامه و تشریفات گمرکی تا ارسال بار به مقصد همراه شما خواهد بود.

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به فرانسه

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به اروپا

فریت بار تجاری به فرانسه

شما بازرگان محترم و یا فعال در حوزه‌های مختلف صنعت که بازار کالای خود را در کشور فرانسه پیدا کرده‌اید و قصد ارسال بار یا صادرات به فرانسه را دارید، برای انجام تمامی مراحل فریت بار به استرالیا از درب کارخانه یا شرکت به فرودگاه امام خمینی و سپس بسته‌بندی، تشریفات گمرکی و صدور بارنامه نیاز به همکاری با کارشناسان مجرب دارید. قوانین انبارداری در کشورهای مختلف تابع قوانین شرکتی و کشوری مقصد است و ممکن است با قوانین داخلی کاملاً تفاوت داشته باشد. این مسئله در مورد کشور فرانسه نیز صادق است. به همین خاطر ضروری است که قبل از ارسال کالای مسافری خود به‌ صورت هوایی از قوانین انبارداری و فرودگاهی در فرودگاه مقصد مطلع گردید.

هزینه فریت بار به فرانسه

هزینه فریت بار به فرانسه، با توجه به زمان ارسال بار، روشی که برای حمل بار به فرانسه انتخاب می‌کنید و اندازه و وزن بسته شما متفاوت خواهد بود. علاوه بر این عواملی مثل هزینه بسته بندی بار هوایی، بیمه، گمرک و ترخیص کالا و غیره نیز بر روی هزینه نهایی فریت بار به فرانسه اثرگذار هستند. اما با این حال می‌توانید با همکاری بهترین شرکت‌های حمل و نقل بین المللی همچون شرکت بازرگانی همراه دژ در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به فرانسه را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

برای ارسال بار .

مراحل فریت بار به فرانسه

تماس با شرکت همراه دژ ایرانیان و دریافت مشاوره و هماهنگی‌های لازم

حمل بار از منزل، کارخانه، محل تولید و یا شرکت به پایانه صادراتی بار فرودگاه امام خمینی

بسته بندی کالا در صورت نیاز (بسته بندی بار باید منطبق بر استانداردهای شرکت هواپیمایی باشد).

ارائه مدارک مورد نیاز گمرک و تنظیم فرم های مربوطه (مسافری یا تجاری ) و ارائه آن به گمرک

توزین کالا

صدور بارنامه، رزرو بار و تسویه حساب هزینه‌های مالی

بازرسی کالا توسط حراست پایانه صادرات بار فرودگاه امام خمینی

در این مرحله کالای شما پذیرش نهایی شده و در انتظار برای بارگیری در ظروف بار هواپیمایی و سرانجام ارسال به مقصد یعنی کشور فرانسه است.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به آمریکا

فریت بار مرجوعی به فرانسه

کالای مرجوعی کالایی وارداتی است که قبل از ترخیص از گمرک برای ورود قطعی یا موقت به دلیل مغایر بودن با قوانین گمرکی و یا انصراف گیرنده با دلایل موجه، اجازه ورود به داخل کشور را نیافته و به کشور صادرکننده عودت داده می‌شود. همراه دژ ایرانیان این امکان را برای شما صاحب کالای مرجوعی فراهم نموده است تا کالای مذکور را به شهر موردنظر شما در فرانسه بارنامه و ارسال کند.

کانتیرهای ارسال بار به فرانسه

ارسال هوایی لوازم منزل به فرانسه

شما در زمان مهاجرت به فرانسه، می‌توانید کلیه‌ی لوازم منزل خود را به شهرهای مختلف فرانسه از قبیل: پاریس، مارسی، نیس، لیون و… به‌صورت هوایی فریت نمایید شما می‌توانید کلیه‌ی لوازم منزل اعم از مبلمان، کمد و تخت خواب، میز ناهارخوری، بوفه، کمد، اجاق گاز و یخچال، پیانو، فرش،ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تابلوهای نقاشی، کتابخانه، ظروف و البسه و… با بسته بندی مخصوص فریت‌بار به‌صورت هوایی به مقصد مورد نظر در فرانسه ارسال کنید.

فریت دانشجویی به فرانسه

ممکن است قصد ادامه ی تحصیل در یکی از دانشگاه‌های معتبر فرانسه را داشته باشید. شما هم می‌توانید کلیه ی لوازم مورد نیاز خود را اعم از پوشاک، کتاب و جزوات درسی، سی دی و لوح های فشرده، مواد خوراکی (خشکبار و غذاهای آماده در بسته بندی‌های تجاری) به شهرهای فرانسه ارسال نمایید.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به استرالیا

ارسال هوایی حیوان خانگی به فرانسه

چنانچه تمایل دارید تا حیوان خانگی خود را اعم از سگ، گربه، خرگوش، پرنده، آبزیان اعم از ماهی های آکواریومی و تزئینی و… با هواپیما به یکی از شهرهای فرانسه ارسال نمایید، شرکت حمل و نقل بین المللی همراه دژ  با کادر تخصصی خود در این زمینه می‌تواند بهترین انتخاب باشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی حمل حیوانات زنده و خانگی بصورت هوایی به خارج از کشور، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارسال حیوانات زنده به فرانسه

سوالات متداول

ارسال بار هوایی به فرانسه چقدر زمان می برد؟

سریع ترین و بهترین روش ارسال بار به فرانسه، ارسال هوایی یا همان فریت‌بار است که حداکثر بین یک تا دو هفته زمان می‌برد.

هزینه‌ی فریت‌بار به فرانسه چقدر است؟

با توجه به نوسانات و عدم ثبات نرخ ارز، شما می‌توانید جهت دریافت تعرفه حمل بار به فرانسه، با کارشناسان همراه دژ تماس گرفته و ضمن اعلام وزن بار مورد نظر، اطلاعات و راهنمایی‏ های لازم در مورد هزینه فریت بار به فرانسه را به دست آورید.

ارسال بار به فرانسه از طریق پست چگونه است؟

هزینه پست به فرانسه توسط شرکت ملی پست کاملا مشخص است. البته محدودیت‌هایی برای ارسال بسته پستی وجود دارد که استفاده از این روش را با مشکل مواجه می‌کند. مدت زمان ارسال بسته پستی به فرانسه چیزی حدود یک هفته کاری است.

نظرات کاربران درباره‌ی همراه دژ