جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار به دوحه قطر

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

فریت بار به دوحه، ارزان ترین روش حمل بار به صورت هوایی است. اگر به دوحه سفر می‌کنید و می‌خواهید بیشتر از ظرفیت بلیت خود، وسیله و بار همراه خود داشته باشید ارزان‌ترین راه فریت کردن است. فرقی نمی‌کند از استرالیا به دوحه بروید یا از دوحه به تهران؛ جام جهانی قطر را به مقصدی مهم تبدیل کرده است و حالا مسافرت‌ها به این کشور بیشتر از هروقت دیگری شده است. فرقی نمی‌کند شما مسافر باشید یا مهاجر؛ درهرصورت ممکن است بار شما از ظرفیت همراه مسافر بیشتر شود: اینجا همراه دژ، نماینده رسمی هواپیمایی امارات، ایران‌ایر و ماهان، در کنار شماست تا بارهای شما را با ارزان‌ترین روش به مقصد برساند.

برای چه بارهایی از فریت بار قطر استفاده کنیم؟

فریت بار نمایشگاهی به قطر

در طول سال نمایشگاه‌های متعدد هنری، صنعتی، کشاورزی و بازرگانی در شهرهای مختلف قطر برگزار می‌شود. اگر تولیدکننده یک محصول صنعتی یا یک اثر هنری هستید و قصد حضور در نمایشگاه‌های موردنظر در قطر را دارید، شرکت همراه دژ ایرانیان آماده انجام تمامی مراحل فریت‌ بار نمایشگاهی به شهر مقصد است.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به آمریکا

فریت بار مرجوعی به قطر

کالای مرجوعی کالایی وارداتی است که قبل از ترخیص از گمرک برای ورود قطعی یا موقت به دلیل مغایر بودن با قوانین گمرکی و یا انصراف گیرنده با دلایل موجه، اجازه ورود به داخل کشور را نیافته و به کشور صادرکننده عودت داده می‌شود. همراه دژ ایرانیان این امکان را برای شما صاحب کالای مرجوعی فراهم نموده است تا کالای مذکور را به شهر موردنظر شما در قطر بارنامه و ارسال کند.

فریت بار مسافری و لوازم شخصی به قطر

همان گونه که مطلع هستید هزینه اضافه‌بار مسافری هنگام پرواز بسیار زیاد بوده و علاوه بر این وسایل و لوازم منزل به مقدار زیاد را نمی‌توان از سالن مسافری فرودگاه به همراه خود به مقصد برد. بهترین راه استفاده از فریت بار مسافری از طریق شرکت‌های حمل هوایی است. فریت بار امکان حمل هوایی لوازم منزل را به شما خواهد داد تا مقدار زیادی از وسایل شخصی و خانگی خود را با ارائه بلیت و پاسپورت به گمرک پایانه صادراتی بار به کشور قطر حمل کنید.

برای ارسال بار .

فریت بار مسافری

تاریخچه توسعه قطر

دوحه در حال تبدیل‌شدن به قطب فرهنگی و هنری خاورمیانه است. موزه‌ها و جشنواره‌های متعددی که در سال‌‌های اخیر برگزار شده‌اند گویای این نکته هستند.  جام جهانی نیز قطر را چند پله بالاتر برد و حالا تبدیل به مقصدی گردشگری شده‌ است.

دوحه در دهه اخیر شاهد سرمایه‌گذاری فراوان در زیر ساخت‌های شهری بوده است. به‌طوری‌که از یک دهکده ساحلی به یک شهر مدرن تبدیل شده است. توسعه بعد از استقلال قطر از سال ۱۹۷۳ آغاز شروع شد. در همین سال دانشگاه قطر با فرمان امیر وقت افتتاح شد. در سال ۱۹۷۵ موزه ملی قطر در مکانی که در ابتدا کاخ حاکم بود ساخته شد. در طول دهه ۱۹۷۰، تمام محله‌های قدیمی دوحه کاملاً ویران و ساکنان آن به مناطق جدید حومه‌ای مانند الریان، مدینه‌الخلیفه و الغرافه رفتند. در سال ۱۹۸۳ یک هتل و مرکز کنفرانس در انتهای شمالی کرنیش توسعه یافت.

در دهه گذشته طرح‌های مدرن‌سازی شهر مانند ساختمان‌های تجاری و مسکونی با حمایت از بنگاه‌های املاک و همچنین توسعه مراکز فرهنگی به‌خصوص شهر آموزش که در حال حاضر هشت دانشگاه بین‌المللی معتبر در آن به فعالیت می‌پردازند، رونق گرفت. یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی که توسط دولت پایه‌گذاری شد، ساخت جزیره مصنوعی مروارید قطر در سواحل خلیج غربی بود که اولین منطقه آن در سال ۲۰۰۴ راه‌اندازی شد. مساحت این جزیره ۴۰۰ هکتار است و پس از پایان این پروژه، ۳۲ کیلومتر ساحل تازه به کرانه‌های کشور قطر افزوده شده است. در سال ۲۰۰۶، دوحه به‌عنوان میزبان پانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی انتخاب شد که منجر به ساخت یک مجموعه ورزشی ۲۵۰ هکتاری به نام منطقه اسپایر در شهرداری الریان شد. در سال ۲۰۰۶، دولت برنامه مرمتی را برای حفظ هویت معماری بازار تاریخی سوق واقف آغاز کرد.

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به دوحه

همان گونه که مطلع هستید هزینه اضافه‌بار مسافری هنگام پرواز بسیار زیاد بوده و علاوه بر این وسایل و لوازم منزل به مقدار زیاد را نمی‌توان از سالن مسافری فرودگاه به همراه خود به مقصد برد. بهترین راه استفاده از فریت بار مسافری از طریق شرکت‌های حمل هوایی است. فریت بار امکان حمل هوایی لوازم منزل را به شما خواهد داد تا مقدار زیادی از وسایل شخصی و خانگی خود را با ارائه بلیت و پاسپورت به گمرک پایانه صادراتی بار به کشور استرالیا حمل کنید. در اینجا به مدارک موردنیاز برای ارسال بار به دوحه اشاره می‌کنیم ولی برای اطلاع کامل‌ از چندوچون ارسال بار هوایی با کارشناسان همراه دژ تماس بگیرید.

فهرست اقلام بار

اصل پاسپورت

بلیت هواپیما

کارت ملی

نکته پایانی

بهتر است حداقل یک ماه تا دوهفته هفته قبل از تصمیم ارسال بار به قطر با شرکت حمل ونقل بین‏ المللی همراه دژ ایرانیان تماس گرفته و اطلاعات کامل را از کارکنان بخش صادرات ما دریافت کنید. گمرک فرودگاه امام خمینی روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیل رسمی، تعطیل است.

سوالات متداول

قیمت فریت بار به قطر چقدر است؟

قیمت حمل بار هوایی خارجی به موارد متعددی مثل وزن، حجم و ماهیت بار بستگی دارد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی نیز نرخ متفاوتی برای هزینه حمل بار به قطر دارند.

مدت‌زمان ارسال بار هوایی به قطر چقدر است؟

فریت بار به قطر توسط شرکت همراه دژ ایرانیان حدود ۳ تا ۵ روز کاری زمان می‏برد.

ارسال چه کالاهایی برای فریت بار به قطر ممنوع است؟

به طور خلاصه از حمل هوایی کالاهای خطرناک مثل اشیاء تیز و برنده، مایعات مثل ترشی و روغن، اقلام باتری دار، پول و جواهر به قطر به صورت فریت خودداری کنید.

نظرات کاربران درباره‌ی همراه دژ