فریت بار به کانادا

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

اگر مسافر کانادا هستید یا قصد ارسال بار به شهرهای مختلف کانادا را دارید، مناسب‌ترین روش برای حمل هوایی بار اضافه، فریت خواهد بود. در ادامه این مطلب به بررسی مزایای فریت بار و تشریح مدارکی که برای انجام این کار نیاز دارید می‌پردازیم.

اگر بازرگان یا فعال اقتصادی هستید که بازار خوبی در شهرهای کانادا پیدا کرده‌اید یا به هر دلیلی عازم این کشور هستید و بارتان بیشتر از یک چمدان ۲۰–۳۰ کیلویی است، می‌توانید از پرسنل کارآزموده شرکت همراه دژ ایرانیان مشاوره بگیرید تا به‌صرفه‌ترین روش ارسال بار را پیدا کنید.

کانادا، کشور فرصت‌ها

کانادا کشوری بزرگ و پهناور در شمال قاره آمریکا، با طبیعتی زیبا و متنوع است. از کوه‌های راکی و جنگل‌های انبوه تا سواحل شنی و دریاچه‌های زیبا، تنوع طبیعت این کشور مثال‌زدنی است.

کانادا همچنین کشوری صلح‌جو و باثبات است که از حقوق بشر و آزادی‌های فردی حمایت می‌کند. این کشور دارای اقتصاد پویا، نظام آموزشی پیشرفته و فرهنگ متنوعی است. این ویژگی‌ها باعث شده تا کانادا کشوری جذاب برای مهاجرت و مهاجران باشد. این کشور فرصت‌های فراوانی برای کار، تحصیل و زندگی به مهاجران ارائه می‌دهد.

فریت بار چیست؟

فریت (FREIGHT) در ادبیات بازرگانی به معنی حمل کالا توسط هواپیما است. در ایران این کلمه به انجام تشریفات گمرکی برای بارنامه کردن لوازم مسافری غیرهمراه گفته می‌شود. معمولاً فریت بار هزینه کمتری نسبت به پرداخت جریمه اضافه‌بار مسافری دارد و ازاین‌رو مسافرانی که بار همراه ایشان بیش از «حد مجاز رایگان» است، فریت مسافری را انتخاب می‌کنند.

برای ارسال بار مسافران اعم از کسانی که مقیم خارج از کشور هستند، افرادی که برای تفریح به سفر خارجی می‎روند یا برای فریت بار دانشجویی، کافی‏‏‏ است با شرکت همراه دژ ایرانیان تماس گرفته و صفر تا صد کار را به ما بسپارید.

مزیت‌های فریت بار به کانادا

با مقایسه هزینه «اضافه‌بار مسافری» با هزینه «فریت بار» به کانادا، قطعاً فریت را برای ارسال لوازم شخصی خود ترجیح خواهید داد. شرکت همراه دژ ایرانیان با داشتن مجوزهای لازم برای ارسال هوایی بار از سازمان هواپیمایی کشوری، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد تا بتوانید بدون استرس و نگرانی  لوازم شخصی و یا کالای تجاری خود را به شهرهای مختلف کانادا ارسال کنید. برخی از مزیت‌های فریت بار را در اینجا می‌بینیم:

سرعت بالا: فریت بار هوایی سریع‌ترین روش حمل‌ونقل بار است. زمان تحویل بار با فریت بار هوایی معمولاً بین بسیار کوتاه‌تر از روش‌های دیگر است.

اطمینان از انتقال بدون آسیب: فریت بار هوایی روشی قابل‌اعتماد برای حمل‌ونقل بار است. احتمال آسیب‌دیدن بار در فریت بار هوایی بسیار کم است.

ظرفیت بالا: فریت بار هوایی ظرفیت حمل بار زیادی دارد. در یک هواپیمای باری یا حتی مسافری می‌توان بارهای زیادی را با هم حمل کرد.

هزینه تمام شده کمتر: در برخی موارد، هزینه فریت بار هوایی نسبت به سایر روش‌های حمل‌ونقل بار کمتر است.

مدارک موردنیاز برای فریت بار

مسافر هر کشوری که باشید می‌توانید لوازم مسافری و شخصی خود را از طریق فریت ارسال کنید. برخی از مدارک لازم برای فریت بار هوایی عبارت‌اند از:

مدارکی از قبیل پاسپورت، بلیت هواپیما، کارت ملی و فرم‌های مربوط به گمرک فرودگاه لازم و ضروری است. کارکنان شرکت همراه دژ در تمامی فرایند فریت کنار شما خواهند بود و از زمان بسته‌بندی بار در مبدأ تا تحویل بار در فرودگاه مقصد، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

برای ارسال بار .

قیمت و هزینه فریت بار به کانادا

عوامل تعیین کننده قیمت فریت بار به کانادا

نرخ ارز

وزن و ابعاد لوازم شخصی

فاصله تا مقصد

هزینه بسته ‏بندی

هزینه حمل ‏و نقل تا قسمت بار فرودگاه امام خمینی

هزینه انبارداری، بارگیری و تخلیه

هزینه بارنامه‏ هوایی

هزینه تشریفات گمرکی و جواز صادراتی (در صورت تجاری بودن کالا)

هزینه فریت به کانادا بر اساس وزن کالا

در پروسه ارسال بار به کانادا ۴ وزن مد نظر است:

هر کدام از وزن‏‌ها دارای تعرفه جدا‏گانه است که از طرف شرکت‏های هواپیمایی و بر اساس نرخ ارز در داخل کشور تعیین می‏‌شود.

فریت بار مسافری به کانادا

فریت بار به ونکوور

وقتی صحبت از فریت بار به ونکوور می‌شود، حمل‌ونقل هوایی یک گزینه محبوب برای مشاغل و افرادی است که به دنبال حمل سریع و کارآمد کالا به این شهر بزرگ کانادا هستند. ونکوور با بندر شلوغ و فرودگاه بین‌المللی خود، مرکزی برای فعالیت‌های واردات و صادرات است و آن را به مقصدی ایدئال برای حمل‌ونقل هوایی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، سرعت و دقت در خدمات‌دهی مجموعه همراه دژ، آن را به گزینه‌ای جذاب برای محموله‌های حساس به زمان، مانند کالاهای فاسدشدنی یا اقلام باارزش تبدیل می‌کند. به‌طورکلی، حمل‌ونقل هوایی به ونکوور خدمت ارزشمندی است که از تجارت و بازرگانی پشتیبانی می‌کند و به رشد اقتصادی و ایجاد ارتباط بین مشاغل و جوامع در سراسر جهان کمک می‌کند. برای استعلام هزینه ارسال لوازم شخصی به ونکوور می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا درخواست خود را ثبت کنید.

فریت بار به تورنتو

حمل‌ونقل هوایی به تورنتو بخش مهمی از تجارت و بازرگانی بین‌المللی این شهر است. تورنتو به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر کانادا و مرکز تجاری و فرهنگی مهم این کشور، مقصد محبوبی برای حمل‌ونقل هوایی از سراسر جهان است. تورنتو با شبکه گسترده‌ای از امکانات بار هوایی، از جمله فرودگاه بین‌المللی پیرسون، به‌خوبی برای جابه‌جایی انواع کالا (از کالاهای مصرفی گرفته تا محصولات صنعتی و هر چیز دیگر) مجهز است. فریت بار هوایی اغلب روش ترجیحی حمل‌ونقل برای محموله‌های حساس به زمان است که زمان تحویل سریع و قابل‌اطمینان و همچنین توانایی حمل اقلام بزرگ یا سنگین را ارائه می‌دهد. خواه یک کسب‌وکار محلی باشید که به دنبال گسترش دامنه بازار خود هستید یا فردی که کالا را از خارج به کانادا وارد می‌کند، حمل‌ونقل هوایی به تورنتو یک سرویس ضروری است. هزینه ارسال لوازم شخصی از تورنتو به تهران الزاماً با هزینه ارسال آن از تهران به تورنتو یکی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فریت بار به کلگری

کلگری، پایتخت ایالت آلبرتا در کانادا است. این شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کانادا و مرکز مهم اقتصادی و فرهنگی این کشور است. کلگری در دشت‌های غربی کانادا، در 80 کیلومتری شرق کوه‌های راکی قرار گرفته است. این شهر به دروازه ورود به کوه‌های راکی شهرت دارد. یکی از معروف‌ترین پیست اسکی‌های جهان نیز در این منطقه واقع است که تنها ۹۰ دقیقه با کلگری فاصله دارد. کلگری شهری مدرن و پیشرفته است که امکانات و فرصت‌های فراوانی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند. این شهر دارای اقتصاد پویا، نظام آموزشی پیشرفته و فرهنگ متنوعی است. کلگری همچنین شهری است که به زندگی سالم و ورزش اهمیت زیادی می‌دهد.

فرودگاه بین‌المللی کلگری (YYC) بزرگ‌ترین فرودگاه در استان آلبرتا و چهارمین فرودگاه شلوغ کانادا است. این فرودگاه در 17 کیلومتری جنوب مرکز شهر کلگری واقع شده است. این فرودگاه به بیش از 100 مقصد در سراسر جهان پرواز دارد. فرودگاه کلگری دارای دو ترمینال مسافربری است، ترمینال 1 و ترمینال 2. ترمینال 1 برای پروازهای بین‌المللی و ترمینال 2 برای پروازهای داخلی استفاده می‌شود. این فرودگاه همچنین دارای یک ترمینال باری و یک فرودگاه کوچک خصوصی است.

تشریفات گمرکی و بسته‌بندی مناسب فریت بار

در این مرحله به اصل ماجرا می‌پردازیم. پس از ورود بار به پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی، مراحل تخلیه بار، توزین، بازرسی گمرکی و تغییر بسته‌بندی بار (در صورت لزوم) انجام می‌شود. در این فرایند پرسنل شرکت همراه دژ ایرانیان در کنار شما خواهند بود.

صدور بارنامه

در این مرحله لوازم یا کالای شما بارنامه و تسویه‌حساب مالی می‌شود. برچسب‌های مربوطه به بسته‌ها الحاق شده و سپس بارها توسط پرسنل حراست گمرک فرودگاه، بازرسی نهایی می‌شود. در انتها لوازم در انبار تا زمان بارگیری و ارسال بار از تهران به کانادا نگهداری می‌شود.

رهگیری بار

شما می‌توانید پس از تحویل بار به شرکت هواپیمایی موردنظر، از وضعیت کالا یا لوازم خودتان مطلع شوید. همکاران ما در شرکت همراه دژ همواره همراه شما هستند.

بسته‌بندی لوازم را می‌توان در منزل هم به شکل صحیح انجام دهید؛ ولی درصورتی‌که نیاز به بسته‌بندی بهتر باشد این موضوع در فرودگاه نیز توسط همکاران ما امکان‌پذیر است. البته بسته‌بندی به شکلی باید انجام شود که در فرودگاه بازرسان گمرک و حراست امکان بازدید لوازم را داشته باشد.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به آمریکا

مهم ترین فرودگاه های بین المللی کانادا

در ادامه با ۳ فرودگاه مهم کانادا (تورنتو، مونترال و ونکوور) آشنا خواهید شد:

فرودگاه بین‌المللی تورنتو YYZ

دومین فرودگاه قاره آمریکا و سی‌امین فرودگاه بزرگ دنیا از نظر ترافیک و تردد مسافر، فرودگاه بین‌المللی تورنتو است. این فرودگاه در سال ۱۹۳۷ میلادی در 23 کیلومتری شمال غربی مرکز شهر تورنتو ساخته شد. بخش بزرگی از این فرودگاه در شهر میسیساگا در نزدیکی شهر مالتون است. در ابتدا این فرودگاه را با نام فرودگاه مالتون می‌شناختند اما در سال ۱۹۸۴ به‌افتخار لستر بولز پیرسون، چهاردهمین نخست‌وزیر کانادا و برنده جایزه صلح نوبل در سال ۱۹۵۷، به طور رسمی به فرودگاه پیرسون تورنتو (Toronto Pearson International Airport) تغییر نام داده شد. این فرودگاه با ۷۵ ایرلاین فعال و ۱۲۵۰ پرواز در روز ، قطب اصلی هواپیمایی کانادا است. از این فرودگاه به ۱۸۰ مقصد در ۶ قاره جهان پرواز انجام می‌شود. این فرودگاه مجهز به ۳ ترمینال مجزا است.

فرودگاه مونترال پیر الیوت ترودو YUL

سومین فرودگاه بزرگ کانادا، فرودگاه بین‌المللی مونترال کانادا با نام رسمی فرودگاه بین‌المللی مونترال پیر الیوت ترودو است. این فرودگاه یکی از شاهراه‌های اصلی ورود مسافران خارجی به کانادا به شمار می‌رود و در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۰ میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده کرده‌اند. فرودگاه بین‌المللی مونترال ترودو کانادا واقع در ۲۰ کیلومتری شهر مونترال در استان کبک کانادا است. امکانات فرودگاه مونترال شامل صرافی و خدمات مالی، محوطه بازی کودکان، ماساژدرمانی و اجاره خودرو می‌شود.

ایرلاین‌های معتبر حاضر در مونترال

این فرودگاه طی یک ابتکار نوآورانه از سگ‌ها برای کمک به کسانی که فوبیا پرواز دارند استفاده کرده است. این سگ‌ها کاملاً آموزش‌دیده‌اند و به مسافران کمک می‌کنند تا بتوانند بر ترس خود در طول پرواز غلبه کنند. این سگ‌ها تا کنون به افراد زیادی کمک کرده‌اند. البته قبل از استفاده از این روش از افراد سؤالاتی در ارتباط با عدم داشتن آلرژی به سگ‌ها و نداشتن ترس پرسیده می‌شود.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به استرالیا

فرودگاه بین‌المللی ونکوور YVR

دومین فرودگاه پرتردد و شلوغ کانادا بعد از فرودگاه تورنتو، فرودگاه بین‌المللی ونکوور (Vancouver International Airport)  است. این فرودگاه در زمان جنگ جهانی دوم توسط وزارت دفاع ملی و وزارت حمل‌ونقل کانادا اداره می‌شد. فرودگاه بین‌المللی ونکوور در رتبه ۱۳ برترین فرودگاه‌‎های جهان است. این فرودگاه واقع در یک جزیره، در جنوب شهر بافاصله ۱۲ کیلومتر از مرکز ونکوور نزدیک به شهر ریچموند است. فرودگاه بین‌المللی ونکوور رابط مهم بین دو قاره آمریکای شمالی و آسیا شناخته شده است که بیش از هر شهر و فرودگاه دیگری در قاره اروپا و آمریکای شمالی، به چین پرواز مستقیم دارد. فرودگاه ونکوور یکی از معدود فرودگاه‌های بزرگ دنیاست که ترمینال اختصاصی برای پرواز هواپیماهای شناور روی آب دارد. توجه داشته باشید که از سراسر دنیا و در ۲۴ ساعت شبانه‌‍روز در این فرودگاه پرواز به زمین می‌نشیند. این فرودگاه نیز دارای سه ترمینال مسافربری مجزا است.

برای فریت بار به کجا باید مراجعه کرد؟

برای ارسال لوازم شخصی و یا منزل خود جهت فریت به کانادا باید کالا یا لوازم شما در تهران به فرودگاه امام خمینی (پایانه هوشمند بار) انتقال یابد. حضور صاحب کالا به‌عنوان نماینده بار یا شخصی از طرف صاحب بار برای احراز هویت الزامی است. کافی است با شماره‌های ذکر شده تماس برقرار کنید. کارشناسان شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی همراه دژ، با داشتن تجربه فریت لوازم شخصی به کانادا، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پس از مشاوره با کارشناسان مجموعه و تصمیم شما برای انتقال بار خود، مشخصات لوازم (نوع کالا، وزن ابعاد و غیره) از شما پرسیده خواهند شد. اگر خروج کالایی آن از ایران و یا ورود آن به کانادا ممنوع باشد همکاران ما به شما یادآوری خواهند کرد. پس از دریافت اطلاعات کامل از شما هزینه کامل فریت اعلام می‌گردد و هم زمان از شرکت هواپیمایی رزرو بار درخواست می‌گردد.

سوالات متداول

قیمت هر کیلو بار هوایی به کانادا چقدر است؟

با توجه به نوسانات و عدم ثبات نرخ ارز، شما می‌توانید جهت دریافت تعرفه حمل بار به کانادا، با کارشناسان همراه دژ تماس گرفته و ضمن اعلام وزن بار مورد نظر خود، اطلاعات و راهنمایی‏های لازم در مورد هزینه فریت بار به کانادا را به دست آورید.

ارسال بار به کانادا با پست چگونه است؟

هزینه پست به کانادا توسط شرکت ملی پست کاملا مشخص است. البته محدودیت‌هایی برای ارسال بسته پستی وجود دارد که استفاده از این روش را با مشکل مواجه می‌کند. پست از طریق شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی دارای تعرفه متغیری است که طبیعتا طیف خدمات وسیع‌تری در اختیار شما قرار می‏دهد. مدت زمان ارسال بسته پستی به کانادا چیزی حدود یک هفته است.

آیا هزینه فریت بار به شهر‏های مختلف کانادا متفاوت است؟

در حالت کلی تعرفه‏ فریت بار به همه شهرهای کانادا تقریبا یکسان است. اما ممکن است هزینه ارسال بار به ونکوور، تورنتو و شهرهای بزرگ به دلیل تعرفه فرودگاه‏ها اندکی تفاوت داشته باشد.

نظرات کاربران درباره‌ی همراه دژ

5/5 - (2 امتیاز)