جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار به دبی

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

ارسال بار به دبی از طریق خطوط هوایی به دلیل سرعت و امنیت بالایی که دارد برای بازرگانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خدمات حمل هوایی به امارات یا فریت بار به دبی توسط شرکت همراه دژ انجام می‌شود که به‌صورت گسترده و همه‌جانبه‌ای برای نیازهای مشتریان و بازرگانان طراحی شده است. همراه دژ از درب خانه یا کارخانه شما تا حمل و ترخیص و تحویل به آدرس موردنظر کنار شما خواهد بود. با شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان تماس بگیرید و از کارکنان متخصص ما مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. در ادامه برای راهنمایی شما مخاطب گرامی اطلاعات مفید و کاربردی برای ارسال لوازم و کالای شما به دبی را خواهیم آورد.

فریت بار مسافری و لوازم شخصی به دبی

همان گونه که مطلع هستید هزینه اضافه‌بار مسافری هنگام پرواز بسیار زیاد بوده و علاوه بر این وسایل و لوازم منزل به مقدار زیاد را نمی‌توان از سالن مسافری فرودگاه به همراه خود به مقصد برد. بهترین راه استفاده از فریت بار مسافری از طریق شرکت‌های حمل هوایی است. فریت بار این امکان را به شما خواهد داد تا مقدار زیادی از لوازم شخصی و منزل خود را با ارائه بلیت و پاسپورت به گمرک پایانه صادراتی بار به کشور دبی حمل کنید.

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به دبی

فریت بار تجاری به دبی

شما بازرگان محترم و فعال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، هر حرفه‌ای که بازار کالا محصول خود را در کشور دبی پیدا کرده‌اید و قصد ارسال یا صادرات آن را دارید، شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان همراه شما برای ارائه مشاوره و انجام تمامی مراحل حمل کالا از درب کارخانه، محل تولید و شرکت، به فرودگاه امام خمینی و سپس تشریفات گمرکی، بسته‌بندی، صدور بارنامه و ارسال آن با معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی خواهد بود.

مدارک لازم برای فریت بار تجاری به دبی

ارسال بار هوایی و غیر تجاری به دبی

فریت بار نمایشگاهی به دبی

اگر تولیدکننده یک محصول صنعتی یا یک اثر هنری هستید و قصد شرکت در نمایشگاه‌های موردنظر در دبی را دارید، شرکت همراه دژ ایرانیان آماده انجام تمامی مراحل فریت بار نمایشگاهی به شهر مقصد است.

مدارک لازم فریت بار نمایشگاهی به دبی

فریت بار مرجوعی به دبی

کالای مرجوعی کالای وارداتی است که قبل از ترخیص از گمرک برای ورود قطعی یا موقت به دلیل مغایر بودن با قوانین گمرکی یا انصراف گیرنده با دلایل موجه، اجازه ورود به داخل کشور را نیافته و به کشور صادرکننده عودت داده می‌شود. شرکت همراه دژ ایرانیان این امکان را برای شما صاحب کالای مرجوعی فراهم نموده است تا کالای مذکور را به شهر موردنظر شما در دبی بارنامه و ارسال کند.

مدارک لازم برای فریت بار مرجوعی

برای ارسال بار .

هزینه فریت بار به دبی

هزینه حمل بار به دبی موارد متعددی مثل: وزن، حجم، ماهیت و شهر موردنظر بستگی دارد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی نیز نرخ حمل متفاوتی با یکدیگر دارند. شرکت همراه دژ ایرانیان مناسب‌ترین نرخ و مطمئن‌ترین خطوط هواپیمائی را برای حمل کالای شما پیشنهاد خواهد داد.

مراحل فریت بار مسافری و تجاری به دبی

تماس با شرکت همراه دژ ایرانیان و دریافت مشاوره و هماهنگی‌های لازم

حمل بار از منزل، کارخانه یا شرکت به پایانه صادراتی بار فرودگاه امام خمینی

بسته‌بندی کالا در صورت نیاز(بسته‌بندی بار باید منطبق بر استانداردهای شرکت هواپیمایی باشد)

ارائه مدارک موردنیاز گمرک و تنظیم فرم‌های مربوطه(مسافری یا تجاری) و ارائه آن به گمرک

توزین کالا

صدور بارنامه، رزرو بار و تسویه‌حساب هزینه‌های مالی

بازرسی کالا توسط حراست پایانه صادرات بار فرودگاه امام خمینی

در این مرحله کالای شما پذیرش نهایی گردیده و در انتظار برای بارگیری در ظروف بار هواپیمایی و سرانجام ارسال به مقصد یعنی کشور دبی است.

نکات مهم در خصوص فریت بار مسافری و تجاری به دبی

ضروری است حداقل دوهفته تا یک ماه قبل از تصمیم ارسال بار به دبی با شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان تماس گرفته و اطلاعات کامل را از کارکنان بخش صادرات ما دریافت کنید. گمرک فرودگاه امام خمینی روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی، تعطیل است.

انواع روش های فریت بار به دبی

خدمات همراه دژ در حمل هوایی بار به دبی

همراه دژ باتوجه‌به دارا بود مجوز حمل هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری و داشتن تجربه چندین‌ساله مدیران و پرسنل اجرایی، تا کنون همکاری و تعامل مناسبی با صادرکنندگان در صنایع مختلف برقرار نموده و آمادگی ارائه نرخ‌های ویژه و هرگونه خدمات حمل هوایی و تشریفات گمرکی را دارد. این شرکت با دارابودن کادر حرفه‌ای آمادگی مشاوره و خدمت‌رسانی به شرکت‌ها و صادرکنندگان محترم را در ارسال تمامی بارهای تجاری و غیرتجاری دارد.

بسته‌بندی استاندارد، حمل و ترخیص کالا به دبی، خدمات ایر تو ایر(ارسال به فرودگاه دبی و انتقال به سایر نقاط جهان) و ارائه خدمات door to door همه جزئی از خدمات حمل هوایی همراه دژ است. این خدمات به لطف وجود یکی از دفاتر این شرکت در دبی، مطمئن، دقیق و سریع‌تر انجام می‌شوند. همراه دژ با خدمات گسترده و همه‌جانبه خود در کنار کسانی است که نیاز به ارسال هوایی کالا به دبی و سایر نقاط جهان را دارند.

ارسال بار به دبی به‌صورت هوایی

در صورت نیاز، بار شما به‌صورت هوایی برای شما به دبی ارسال می‌شود. پکینگ کالای شما و مراحل گمرکی و اخذ مدارک لازم و سپس بارنامه و حمل کالا توسط ایرلاین‌های مطمئن و برجسته دنیا به عهده شرکت همراه دژ خواهد بود. کارشناسان ما تمامی مراحل را برای شما انجام خواهند داد.

بسته‌بندی تخصصی کالاهای تجاری

بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین مراحل عرضه، مصرف و حمل‌ونقل کالا است. اهمیت بسته‌بندی در موارد متعددی روی کیفیت و محتوای بعضی از مواد تأثیر دارد. وجود بسته‌بندی مناسب و استاندارد نقش مهمی در حمل‌ونقل بهینه کالاها خصوصاً در بخش صادرات ایفا می‌کند.

کیفیت مطلوب مواد اولیه مورداستفاده در بسته‌بندی، کارایی و ابعاد مناسب بسته‌بندی موجب می‌شود از هزینه حمل‌ونقل محصولات کاسته شود. ویژگی‌های ذکر شده به جلوگیری از اتلاف وقت، سهولت بارگیری، استفاده بهینه از فضای وسایل نقلیه و تسریع در حمل کالاها کمک می‌کنند. کالاهای برخوردار از بسته‌بندی استاندارد در هنگام جابه‌جایی و حمل‌ونقل از خطر آسیب‌دیدگی مصون می‌مانند.

ما می‌توانیم امکانات و ابزار مناسب بسته‌بندی باکیفیت استانداردهای جهانی را در اختیار شما قرار دهیم. شرکت همراه دژ با کادر مجرب در خصوص بسته‌بندی‌های تخصصی بار بخصوص در بخش صادرات تجهیزات صنعتی و کالاهای خطرناک، کالاهای فاسدشدنی و صنایع غذایی و دارو، در خدمت شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی است.

در ادامه با دو فرودگاه مهم دبی آشنا شوید:

فرودگاه بین‌المللی دبی DXB

مهم‌ترین فرودگاه دبی در کشور ایالات متحده عربی فرودگاه بین‌المللی دبی (Dubai Airport) واقع در ۴ کیلومتری شهر دبی در کشور امارات است. این فرودگاه سومین فرودگاه پر رفت‌وآمد جهان از نظر شمار مسافران بین‌المللی و ششمین فرودگاه پر رفت‌وآمد از نظر جابه‌جایی بار در جهان است. سالانه از این فرودگاه میانگین 70 میلیون مسافر و 2 میلیون تن بار جابه‌جا می‌شود. این فرودگاه قطب اصلی شرکت‌های هواپیمایی امارات و فلای دبی است. هر هفته حدود هشت هزار پرواز به بیش از ۲۷۰ مقصد در سرتاسر دنیا در این فرودگاه انجام می‌شود.

امکانات فرودگاه بین‌المللی دبی

فرودگاه آل مکتوم  DWC

در 27 ژوئن 2010 بزرگ‌ترین فرودگاه جهان از لحاظ فضا و حجم مسافر منطقه آزاد جبل علی، در امارات متحده عربی افتتاح شد. فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم (Al Maktoum International Airport) دارای ۶ باند پرواز موازی با ظرفیت فرود هم‌زمان و 24ساعته است. این فرودگاه در ابتدا به‌عنوان فرودگاه باربری مورداستفاده قرار گرفته، اما در حال حاضر توانایی جابه‌جایی سالانه ۱۲ میلیون تن بار و ۱۶۰ تا ۲۵۰ میلیون نفر مسافر را دارد. فرودگاه آل مکتوم دارای بلندترین برج مراقبت خاورمیانه به ارتفاع 91 متر است. این برج مجهز به‌تمامی امکانات جدید ناوبری و فرودگاهی است.

دفتر دبی همراه دژ

از خدمات ویژه ما همراه استقرار تیم مجرب در دفتر شعبه دبی این شرکت است. کارشناسان مجرب همراه دژ در هر دو سوی ایران و دوبی عملاً همه خدمت‌های تجاری را بهبود و تقویت کرده‌اند. با وجود شرکایی که در کشور مقصد دارید، نگران ارسال کالا به کشوری بیگانه نخواهید بود. خدمات تخصصی دفتر بین‌المللی دبی همراه دژ به شرح زیر است:

برای ارسال کالا از طریق خطوط هوایی دیگر نگران ریزه‌کاری‌های مراحل نباشید. شرکت بازرگانی بین المللی همراه  دژ، شما تا ترخیص کالای شما در دبی کنار شما خواهد ماند.

نظرات کاربران درباره‌ی همراه دژ

5/5 - (2 امتیاز)