جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار به اروپا برای مهاجرت و تجارت

ارسال بار هوایی به اروپا را فریت بار(freight) می‌گویند. حمل بار هوایی به اروپا یکی از روش‌های کاملاً ایمن، سریع و مطمئن است که به شما این امکان را می‌دهد تا وسایل موردنیاز خود را در شرایطی کاملاً استاندارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اروپا ارسال کنید .هر مسافری که عازم اروپا است تنها مجاز به‌همراه‌داشتن مقدار مشخصی بار در هنگام سفر است و به‌ازای مازاد بار باید در پای کانتر پرواز جریمه هنگفتی را پرداخت کند، در این مواقع بهترین پیشنهاد به افراد برای کاهش هزینه‌ها فریت بار به اروپا است. توجه داشته باشید که هزینه فریت بار به اروپا حدود ۳۰ درصد جریمه اضافه‌بار است و بار شما حداکثر ۳ تا 6 روز در مقصد به شما تحویل داده می‌شود.

کارت بازرگانی برای فریت بار به اروپا؟

کارت بازرگانی برای فریت بار به اروپا

اگر که مسافر اروپا هستید، برای فریت بار به اروپا نیاز به بلیت و پاسپورت خواهید داشت. اما اگر هدف شما از فریت ارسال سوغات یا هدیه برای آشنایان است، نیازی به ارائه بلیت و پاسپورت جهت فریت بار به اروپا نخواهید داشت. اما اگر تاجر هستید و بار شما حالت تجاری به خود گرفته باشد، بدین منظور نیاز به کارت بازرگانی خواهید داشت.

هزینه فریت بار به اروپا

هزینه ارسال و کرایه حمل بار به اروپا باتوجه‌به فاصله‌ای که تا کشور مقصد دارید متفاوت بوده و نرخ آن باتوجه‌به وزن محموله متفاوت است. اما لازم به ذکر است که به‌طورکلی در ارسال بار هوایی به اروپا، هرچقدر وزن کالا بیشتر شود، نرخ کرایه حمل هوایی ارزان‌تر خواهد شد .یعنی وزن و حجم کالا تأثیر مستقیم در قیمت تمام شده فریت بار به اروپا دارد، همچنین در نظر داشته باشید که نوع کالا تأثیر مستقیم بر هزینه‌های بسته‌بندی و امور گمرکی دارد.

روش محاسبه هزینه فریت بار به اروپا

در تعیین هزینه فریت بار به اروپا باید چند عامل را در نظر داشته باشید:

  1. کشور و شهر مقصد
  2. حجم و نوع بار
  3. شرکت هواپیمایی
  4. شیوه و نوع بسته‌بندی
    این 4 عامل مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در هزینه فریت بار هستند. ولی مهم‌تر از اینها عامل وزن است که در ادامه به آن می‌پردازیم.
  • بازه وزنی
وزنواحد
زیر 45کیلوگرم
45کیلوگرم
100کیلوگرم
300کیلوگرم
بالای 300کیلوگرم

بهترین راه فریت بار به اروپا به‌صورت تخصصی

بهترین روش ارسال بار به اروپا

فریت بار یک کار تخصصی است که توسط شرکت‌های خدمات بار هوایی انجام می‌شود. از بسته‌بندی بار و لوازم و وسایل گرفته تا تحویل در فرودگاه مقصد را شرکت فریت بار و کارگو بر عهده دارد.

  • بسته‌بندی بار جهت ارسال

در امر فریت بار به اروپا بسته‌بندی کالا از مهم‌ترین اصول کار قلمداد می‌شود. کالای ارسالی برای فریت بار به اروپا نیازمند بسته‌بندی حرفه‌ای و اصولی است. در صورت تمایل بسته‌بندی بار توسط پرسنل مجرب شرکت‌های تجاری بازرگانی با بهترین متریال جهت فریت بار به اروپا انجام خواهد گرفت تا خیال مشتری از بابت سلامت بار آسوده گردد.

  • انجام امور شرکتی و ارسال بار به فرودگاه

بعد از اتمام بسته‌بندی و تهیه پکینگ لیست تمامی کارها به مدیریت شرکت تجاری بازرگانی گزارش خواهد شد و بعد از تأیید مدیریت بار به همراه کارشناس به فرودگاه ارسال می‌شود تا کار صدور بارنامه آغاز شود.

  • انجام امور فرودگاهی و گمرکی

کارشناس شرکت تمامی امور ترخیص کالا از گمرک و تشریفات فرودگاهی را برای صدور بارنامه از شرکت هواپیمایی انجام می‌دهد و در نهایت بارنامه صادر می‌شود و بار تحویل شرکت هواپیمایی داده می‌شود.
نکته :مسافر یا صاحب بار باید به این نکته توجه داشته باشد که شرکت‌های تجاری بازرگانی بار را به‌صورت دقیق با استفاده از باسکول شرکت اندازه‌گیری می‌کنند؛ ولی معیار اصلی وزن بار باسکول فرودگاه است و وزن نهایی بار در بارنامه نوشته می‌شود.
نکته مهم دیگر اینکه سیستم هواپیمایی بار دو نوع وزن دارد: 1. وزن حجمی بار 2. وزن اصلی(چگالی وزنی)

  • بارنامه فریت بار

برای فریت بار یک بارنامه صادر می‌شود. این بارنامه حاوی اطلاعات مسافر مثل شماره تماس و آدرس است. در اصل این بارنامه یک کد 11 رقمی است که بر روی برچسب بار چسبانده می‌شود. این برچسب بار درواقع نوع بار، مبدأ و مقصد و همچنین تعداد بسته‌ها را نشان می‌دهد. این برچسب باعث می‌شود بارها به‌راحتی قابل‌شناسایی باشند و در حین پرواز مشکلی برای حمل‌ونقل آنها به وجود نیاید.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به کانادا

زمان تحویل فریت بار در مقصد

زمان رسیدن بار به اروپا به عوامل مختلفی مانند طول مسافت و نوع خط هوایی بستگی دارد که می‌تواند بین 2 تا 6 روز متغیر باشد. لازم به ذکر است که در بیشتر موارد بار فریت شده بعد از گذشت 4 روز در مقصد قابل دریافت است.

همه کالاهای مجاز جهت فریت بار به اروپا

اگر شما تاجر هستید و بار شما حالت تجاری دارد در این صورت نیازمند ارائه دادن کارت بازرگانی هستید. ازجمله مواردی که در ارسال بار به اروپا انجام می‌گیرد می‌توان به ارسال لوازم منزل، مبلمان، تابلوفرش، فرش، صنایع‌دستی، میوه، سبزی‌ها، قارچ، خشکبار، زعفران، چینی‌آلات و همچنین تمام مواردی که شامل ارسال بار تجاری به اروپا می‌شود را نام برد.

انواع کالاهای ممنوع در فریت بار به اروپا

ارسال کالایی که برای ایمنی هواپیماهای مسافری باعث ایجاد خطری می‌شوند ممنوع است. قوانین حکومتی و گمرکی در ایران، خروج شیء قیمتی، عتیقه، کتب خطی، چاپ سنگی، قطعات پشت‌نویسی شده، اوراق مینیاتور، طلا و نقره، سنگ‌های قیمتی، ارز، پول رایج کشور، تابلوهای اصل، قالی و قالیچه‌های دست‌بافت عتیقه، اسلحه، مهمات و تجهیزات نظامی و هرگونه اشیای تاریخی و میراث‌فرهنگی به طور کل از طریق فریت بار ممنوع است.

در آخر

استفاده از خدمات فریت بار به اروپا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تمام وسایل شخصی و موردنیاز خود را به‌راحتی به کشور مقصد ارسال کنید. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات حمل‌ونقل بین‌المللی و ارسال بار به اروپا با شرکت حمل ونقل بین المللی همراه‌دژ‌ایرانیان همکاری داشته باشید و تمام بار خود را قانونی و مطمئن به اروپا ارسال کنید.
شما می‌توانید بعد از تماس با شرکت همراه‌دژ‌ایرانیان و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه، بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای فریت بار به اروپا را انتخاب کنید، تمام مراحل بسته‌بندی محموله و حمل بار تا فرودگاه بر عهده این شرکت است. لازم به ذکر است که ازاین‌پس خیالتان از بابت انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم راحت باشد؛ زیرا این شرکت باتجربه و تخصصی که در زمینه فریت بار و ارسال بار به اروپا دارد، تمام مراحل قانونی را دقیق و اصولی انجام می‌دهد و یک تجربه عالی از فریت بار به اروپا برای شما رقم می‌زنند.

سؤالات متداول

در فریت بار به اروپا چقدر طول می‌کشد تا محموله به دست مشتری برسد؟

زمانی که بار شما به شهر مقصد در اروپا رسید ۴۸ ساعت در انبار نگهداری می‌شود و پس از آن شما می‌بایست هزینه انبارداری پرداخت کنید و سپس محموله خود را تحویل بگیرید.

چه کالاهایی برای فریت بار به اروپا مجاز است؟

ازجمله مواردی که در ارسال بار به اروپا انجام می‌گیرد می‌توان به ارسال لوازم منزل، مبلمان، تابلوفرش، فرش، صنایع‌دستی، میوه، سبزی‌ها، قارچ، خشکبار، زعفران، چینی‌آلات و همچنین تمام مواردی که شامل ارسال بار تجاری به اروپا می‌شود را نام برد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *