جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار دانشجویی، ارسال اضافه بار دانشجویی به اقصی نقاط دنیا

بعد از اخذ ویزا، پذیرش در دانشگاه موردنظر و بلیت سفر، یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی دارند، حمل لوازم ضروری همراه خود به کشور مقصد است. هر دانشجویی سپردن وسایل ضروری همراهش را به یک شرکت حمل‌ونقل قابل‌اعتماد، حیاتی می‌داند. شرکت حمل‌ونقل قابل‌اعتماد، خیال دانشجو را از بابت حمل وسایلش راحت می‌کند تا او به دیگر بخش‌های سفر خود مانند اخذ ویزا و خرده‌کاری‌های سفر بپردازد. دانشجویان عزیز امروزه می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی برای فریت بار لوازم دانشجویی به مقصد موردنظر عمل کنند. شرکت همراه دژ آمادهٔ خدمت‌رسانی به شما عزیزان در فریت بار به کانادا، آلمان، هلند و… است.

فریت بار دانشجویی چیست؟

حمل و ارسال لوازم و اضافه‌بار دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور را از طریق حمل هوایی بار دارند، فریت بار دانشجویی می‌گویند. شرکت‌های مختلف هواپیمایی به علت ایمنی سفر، قوانینی دارند که بر اساس آن‌ها مسافران تنها حمل یک یا حداکثر دو چمدان همراه خود دارند. لازم است توجه داشته باشید که حمل و ارسال کالاهایی که از نظر وزن و حجم و اندازه از استاندارد مورد تأیید شرکت‌های هواپیمایی بزرگ‌تر باشند، نیاز به ارسال از طریق فریت بار دارند. لازم است دانشجویان عزیز و همچنین دیگر مسافران عزیز که قصد خروج از کشور را دارند به این نکته توجه داشته باشند که شخص مسافر به‌طورکلی می‌تواند تا حداکثر 40 کیلوگرم بار را همراه خود حمل کند؛ بنابراین لازم است که قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، چمدان و ساک دستی همراه خود را وزن کنند تا در حمل آن و پذیرش بار توسط فرودگاه با مشکلی روبرو نشوند.

لازم است که دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که هزینه‌های فرودگاهی فریت بار لوازم دانشجویی با میانگین ۱۰۰ کیلوگرم برای ارسال به کشورهای مختلف یکسان نیست.

برای مشاوره و بهره‌مندی از این خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید:

ساعات اداری:

ساعات غیر اداری:

فریت بار لوازم دانشجویی به چه دردی می‌خورد؟

تصمیم‌گیری و اقدام برای ادامه‌ی تحصیل در خارج از کشور، یکی از نقاط عطف زندگی دانشجویان و بزرگ‌ترین رویداد زندگی آن‌ها و همچنین، تغییردهندهٔ آیندهٔ آن‌هاست. دانشجویان برای اقدام به تحصیل در خارج از کشور، کارهای زیادی را باید انجام دهند. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که دانشجویان در مراحل برنامه‌ریزی برای مهاجرت تحصیلی با آن برخورد می‌کنند، بسته‌بندی و ارسال وسایل دانشجویان است. لازم است توجه داشته باشید که به علت محدودیت بار قابل‌حمل در هواپیما و هزینهٔ بسیار بالای ارسال اضافه‌بار دانشجو از ایران، دانشجویان نمی‌توانند وسایل زیادی را با خود ببرند. به همین دلیل، بهترین جایگزین برای پرداخت اضافه‌بار، فریت بار لوازم دانشجویی است.

راهنمای ارسال لوازم دانشجویان به خارج از کشور

ارسال لوازم دانشجویان به خارج از کشور به علت اهمیتی که لوازم ضروری در نخستین ماه‌های اقامت در کشور جدید دارند، یکی از مهم‌ترین مراحل مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور و همچنین به علت نگرانی از جاگذاشتن یا خراب‌شدن وسایل در هنگام حمل‌ونقل آن‌ها، یکی از پراسترس‌ترین مراحل آن است. اما نیازی به نگرانی نیست. با برنامه‌ریزی مناسب و رعایت نکات لازم برای بسته‌بندی و حمل وسایل و رساندن و تحویل آن‌ها به فرودگاه، می‌توانید لوازم موردنظر خود را با کمک شرکت‌های حمل‌ونقل به‌سلامت به مقصد موردنظر خود برسانید. در ادامه به تعدادی از نکات راهنمای فریت بار دانشجویی پرداختیم:

بسته‌بندی اضافه‌بار دانشجو

اولین و مهم‌ترین اقدام در جهت ارسال اضافه بار دانشجویی، بسته‌بندی بار است. اگر بسته‌بندی بار بادقت کافی انجام نشود امکان آسیب‌دیدگی لوازم به علت جابه‌جایی‌های مکرری که اتفاق می‌افتد بالا می‌رود. همچنین اگر بسته‌بندی به‌خوبی انجام نشود، ممکن است در فرودگاه مجدد بسته‌بندی را تغییر دهند که این مسئله منجر به‌صرف زمان و هزینهٔ اضافی و غیرضروری می‌شود. هیچ‌کس در هنگام پروسهٔ مهاجرت تحصیلی نمی‌خواهد در بدترین زمان ممکن دغدغهٔ جدیدی برایش ایجاد شود.

در نتیجه، شرکتی که حمل وسایل ضروری خود را به آن‌ها می‌سپارید باید در بسته‌بندی بار هوایی دقت لازم را به عمل‌آورند تا از آسیب‌دیدگی‌های احتمالی لوازم در حین جابه‌جایی‌ها بکاهند. شرکت حمل‌ونقل هوایی همراه دژ با بهره‌گیری از یک تیم از نیروها و کارشناسان متخصص و زبده‌ و مجهز به لوازم بسته‌بندی مناسب، آمادهٔ اعزام نیروی بسته‌بندی بار به محل بار شماست تا تمامی لوازم شخصی و کالاهای شما دانشجویان گرامی مانند ظروف، کتاب‌ها، لباس‌ها و دیگر وسایل را به‌صورت دقیق و اصولی بر اساس استاندارد جهانی بسته‌بندی کنند و برای اطمینان بیشتر، لوازم به‌دقت بسته‌بندی‌شده را درون کارتن‌های مخصوص حمل‌ونقل قرار دهند. برای کمک به تسریع فرایند بسته‌بندی لوازم و انجام شدن آن به بهترین نحو ممکن، یک لیست از لوازمی را که در نظر دارید در فریت بار لوازم دانشجویی قرار گیرد آماده کرده و بر طبق ضرورت، دسته‌بندی کنید. البته توجه داشته باشید کالاهایی هم هستند که جزو کالاهای ممنوعه قرار دارند و ارسال آنها از طریق فریت بار ممکن نیست.

حمل‌ونقل و ارسال بار به فرودگاه

شرکت فریت بار پس از انجام مراحل بسته‌بندی، بار شما را برای انجام کارهای تشریفاتی و اداری و گمرکی در جهت صدور بارنامه به فرودگاه امام خمینی ارسال می‌کند.

صدور بارنامه و ارسال بار دانشجو به کشور مقصد

در مرحله پایانی بارنامه صادر می‌شود و هزینهٔ فریت بار لوازم دانشجویی توسط دانشجو پرداخت می‌گردد و بار به مقصد دانشجو ارسال می‌شود.

به تعدادی از نکات مهمی که برای ارسال لوازم دانشجویی لازم بود بدانید پرداختیم. اما یکی دیگر از مسائلی که در فریت بار دانشجویی لازم است بدانید، کالاهای ممنوعه است.

صدور بارنامه و ارسال بار به کشور مقصد

چه کالاهایی در فریت بار لوازم دانشجویی ممنوع است؟

بر اساس قوانین گمرک، ارسال هرگونه مایعات در فریت بار لوازم دانشجویی و به‌صورت کلی فریت بار ممنوع است؛ بنابراین لازم است توجه داشته باشید که قراردادن مایعاتی نظیر شربت، آب‌لیمو، غذاهای آبکی و همچنین محصولات نفتی، نوشیدنی‌های الکلی و امثالهم در بسته‌بندی بار موردنظرتان خودداری فرمایید. علت ارسال این دسته از کالاها امکان‌پذیر نیست و اصرار بر ارسال این دسته از کالاها منجر به هدررفت وقت شما در گمرک خواهد شد. علاوه بر مایعات، از قراردادن لوازمی همچون کارت‌های بازی، عطر، ادکلن، شامپو، لاک و لوازم آرایشی نیز در فریت بار لوازم دانشجویی خودداری فرمایید. البته توجه داشته باشید که شما این امکان را دارید که این قبیل وسایل را در ساک شخصی خود قرار دهید و با خود به هواپیما ببرید. ازآنجاکه این‌گونه وسایل وزن و حجم زیادی نمی‌گیرند، حمل آنها نیز آسان است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *