فریت بار به نروژ

چرا فریت با همراه دژ؟

ارسال door to door

ارسال door to door

ارسال 3 تا 5 روز

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی
پشتیبانی اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

کشور نروژ به نام رسمی پادشاه آن نام‌گذاری شده، این کشور یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است. نروژ ۳۸۵ هزار کیلومترمربع وسعت و بالغ بر 5 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد. شهر اُسلو، بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور نروژ است. این کشور از شرق دارای یک نوار مرزی طولانی با سوئد و از شمال شرق با فنلاند و روسیه و از جنوب با تنگه‌ی اسکاگراک مرز مشترک دارد. سواحل نروژ طولانی است و به اقیانوس اطلس و دریای بارتز متصل است. برای حمل بار به نروژ می‌توانید از روش‌های دریایی، ریلی، زمینی و هوایی استفاده کنید. از شهرهای مهم نروژ می‌توان به اسلو،  برگن، تروندهایم و السوند اشاره داشت.

مراحل فریت بار به نروژ

شما در تماس با شرکت همراه دژ و ثبت درخواست فریت‌بار می‌توانید کار ارسال بارهای مسافرتی خود به نروژ را شروع کنید؛ ولی برای اینکه بیشتر در جریان روند باشید مراحل فریت‌بار به نروژ را برای شما در اینجا می‌آوریم.

خدمات همراه دژ: فریت بار به سوئیس

روش‌های ارسال بار به نروژ

منبع درآمد نروژ از جانوران آبزی و صادرات نفت و گاز است. این کشور از نظر اقتصادی، تجاری و علمی از جایگاه بالایی برخوردار است. ازاین‌رو مکان مناسبی برای مهاجرت به این کشور فراهم کرده است. حمل بار به نروژ به‌صورت فریت بار و کارگو از 3 روش امکان‌پذیر است:

۱. حمل هوایی:

حمل بار هوایی به نروژ به فرودگاه‌های مهمی نظیر گاردرموئن اسلو و برگن انجام می‌شود. لازم به ذکر است که سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای حمل بار به نروژ حمل هوایی است.

۲. حمل دریایی:

حمل بار دریایی به نروژ به بندر برگن بزرگ‌ترین بندر آن انجام می‌شود.

۳. حمل جاده‌ای و زمینی بار به نروژ:

حمل بار زمینی به نروژ به دو روش فول تراک و خرده بار انجام می‌شود.

فریت بار مسافری به نروژ

نکات قابل‌توجه برای ارسال اثاثیه منزل به نروژ

ارسال اثاثیه منزل به اروپا شامل هزینه اسکن و بازرسی توسط سگ‌های موادیاب است. پس از بازرسی کامل بار و اثاثیه، مجدد لوازم به داخل کانتینر وارد شده و پلمب می‌شود. تمامی اثاثیه منزل از طریق دستگاه‌های اسکن x-ray مورد بررسی قرار می‌گیرند که از وجود هرگونه کالا و یا موارد ممنوعه در بار مطلع خواهند شد.

عدم انجام امر سم‌پاشی و نداشتن گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی در اروپا منجر به جریمه‌های سنگین می‌گردد. از مهم‌ترین موارد دیگر می‌توان به تهیه اینویس و دریافت گواهی سم‌پاشی اشاره کرد. در تهیه اینویس و پکینگ لیست مهم‌ترین موضوع تنظیم دقیق آن است. روی هر کارتن کدی چسبانده می‌شود و وسایل درون هر کارتن با جزئیات در لیست آورده می‌شود. زیرا در گمرک به طور تصادفی چند مورد از کارتن را بررسی کرده و در صورت عدم تطابق لیست با وسایل داخل کارتن برای شما مشکل ایجاد خواهد شد. همچنین می‌توانید برای فریت بار به سوئد در همسایگی نروژ قرار دارد نیز با ما تماس بگیرید.

برای ارسال بار .

عوامل تأثیرگذار در تعیین هزینه فریت بار به نروژ

یکی از موارد حائز اهمیت در تعیین هزینه فریت بار وزن بار ارسالی است. هرچه وزن بار ارسالی بیشتر باشد، هزینه ارسال بار بیشتر خواهد شد. عوامل دیگر تأثیرگذار در تعیین قیمت شامل تعیین شهر مقصد، حجم و وزن کالا، نوع بسته‌بندی، خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی و مدارک ارائه شده طی تشریفات گمرکی هستند. 

فریت بار به شهرهایی مانند: اسلو، برگن، استاونگر، و سایر شهرهای کشور نروژ، از مهم‌ترین خدمات شرکت همراه دژ ایرانیان است که با رعایت کامل استانداردهای حمل بار هوایی، انتخاب بهترین ایرلاین و بهترین قیمت برای فریت بار به شهرهای نروژ را به شما ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با کارشناسان شرکت همراه دژ ایرانیان تماس برقرار کنید.

پیشنهاد خواندنی: ارسال بار از دبی به ایران

عوامل وابسته به تعیین تعرفهٔ فریت بار به نروژ

هزینه ارسال بار به شهرهای مختلف نروژ با هم متفاوت است. زیرا پرواز به هریک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوت انجام می‌شوند؛ و ضمناً مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تأثیرگذار است.

شرکت‌های هواپیمایی حامل بار از پایانه فرودگاه امام به مقصد فرودگاه‌های نروژ

امکان ارسال بار از پایانه فرودگاه امام خمینی به فرودگاه‌های شهرهای مختلف نروژ نظیر اسلو، آل سوند، برگن و ترون‌هایم وجود دارد. سالانه شرکت‌های هواپیمایی بسیاری در ایران اقدام به حمل هزاران تن بار هوایی به نروژ می‌کنند که شامل:

حمل هوایی به نروژ

شرایط و مراحل ارسال بار به نروژ

هیچ منعی برای ارسال بار به نروژ وجود ندارد چه به‌عنوان مسافر و چه یک شرکت تجاری، می‌توانید تمامی کالاهای شخصی خود را توسط شرکت همراه دژ ایرانیان به‌صورت حمل هوایی تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به تمام شهرهای نروژ ارسال کنید. در ادامه مراحل و شرایط انجام امور را به طور خلاصه توضیح داده‌ایم:

1. بسته‌بندی کالا

یکی از مهم‌ترین مسائل جهت فریت بار به نروژ بسته‌بندی کالا است. چرا که در صورت عدم رعایت استانداردهای بسته‌بندی ممکن است کالای موردنظر آسیب‌دیده یا در مقصد برای ترخیص با مشکل مواجه شود.

2. انجام تشریفات گمرکی

در قسمت‌پذیرش گمرک ترمینال خدمات باربری پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی کالا وزن شده و تشریفات گمرکی اعم از صدور بارنامه و ارسال بار به نروژ، ترخیص و تحویل بار در گمرک فرودگاه نروژ و… توسط پرسنل همراه دژ ایرانیان انجام می‌شود. توجه کنید که برای ارسال بار به نروژ مجاز هستید تمام وسایل منزل و لوازم شخصی خود به‌جز کالاهای ممنوعه را به شهرهای نروژ ارسال کنید.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به استرالیا

مدارک موردنیاز برای ارسال بار به نروژ

مدارکی که برای فریت بار مسافری به‌صورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) موردنیاز است بدین شرح است:

نکته: در اکثر موارد حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی بوده و ارسال محموله باتوجه‌به مقصد و مدت‌زمان حمل به طور معمول 3 تا 4 روز قبل از خروج مسافر از ایران صورت می‌گیرد.

خدمات مشاوره رایگان برای حمل بار هوایی به نروژ

نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و نهاد‌های نظارتی که با عنوان شرکت‌های فریت بار در قسمت بار فرودگاه مستقر هستند. باید با ارائه مشاوره رایگان و همچنین بازدید محموله‌ها فرستندگان بار را به قوانین، ضوابط و دستورالعمل‌های نهاد‌های دولتی و گمرکی آگاه نمایند. علاوه‌برآن شرکت‌های هواپیمایی فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی دستورالعمل‌های خاص خود را برای بسته‌بندی تخصصی بار و پذیرش بار دارند.

در آخر

شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی بر اساس وظایف و مسئولیت‌های تخصصی ای که انجام می‌دهند با اسامی دیگری هم در ایران نامیده می‌شوند: شرکت‌های کریر، فورواردر و شرکت‌های نمایندگی خطوط کشتیرانی. به شرکت‌هایی که هم حمل کالا بین کشورها را انجام می‌دهند و هم با صدور بارنامه موجبات انتقال مالکیت کالا را فراهم می‌کنند، شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی گفته می‌شود. 

شرکت حمل و نقل بین المللی همراه دژ با داشتن نمایندگی‌های گسترده در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی می‌تواند لوازم شخصی شما را درب منزل تحویل گرفته و پس از بسته‌بندی تخصصی آن را درب منزل در هریک از شهرهای نروژ تحویل دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان همراه دژ ایرانیان تماس برقرار کنید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول فریت بار به نروژ

هزینه فریت بار به نروژ چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه فریت بار به نروژ عموماً به وزن، حجم و خدمات انتخابی (پیک آپ، بسته‌بندی، حمل تا فرودگاه) و نوع بار ارسالی شما بستگی دارد.

برای حمل هوایی بار به نروژ می‌توانم بسته‌بندی را خودم انجام دهم؟

این کار باید با متریال استاندارد حمل بار هوایی انجام شود تا در پروسه فریت بار کالا صدمه نبیند. بهتر است مرحله بسته‌بندی را به پرسنل متخصص و باتجربه بسپارید.

نظرات کاربران درباره‌ی همراه دژ