جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار به آلمان تخصص ماست!

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

فریت بار مسافری به آلمان ۳ تا ۵ روز کاری

فریت بار به زبان ساده برای کسانی است که می‌خواهند باری بیشتر از بار مسافری با خود از طریق پرواز حمل کنند و درگیر پرداخت اضافه‌بار نشوند. فریت بار به آلمان معمولاً برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، مسافران، دانشجوها و حتی بازرگان حوزه‌های صنعت و کشاورزی مورداستفاده قرار می‌گیرد و بسیار به‌صرفه‌تر از جریمه اضافه‌بار مسافری است.

اگر می‌خواهید کالای شخصی، تجاری، نمایشگاهی یا نمونه به شهرهای کشور آلمان بفرستید، بهتر است در ابتدا با شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان تماس بگیرید و از کارکنان متخصص ما مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. در ادامه برای راهنمایی شما مخاطب گرامی اطلاعات مفید و کاربردی برای ارسال لوازم و کالای به آلمان را خواهیم آورد. ما با داشتن پروانه فعالیت خدمات بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری آماده ارائه مشاوره به مسافران و همچنین حمل لوازم شما از درب منزل به فرودگاه امام خمینی و انجام تمامی مراحل بارنامه و تشریفات گمرکی تا ارسال بار به مقصد، همراه شما خواهیم بود.

فریت بار به اروپا

هر مسافری که عازم اروپا باشد تنها مجاز به همراه داشتن مقدار مشخصی بار در هنگام سفر است و به ازای مازاد بار باید پای کانتر پرواز جریمه هنگفتی را پرداخت نماید، در این مواقع بهترین پیشنهاد به فرد برای کاهش هزینه‌ها فریت بار به اروپا می‌باشد. یکی از روش‏ها برای ارسال بار به اروپا، حمل و نقل هوایی بار است. با شرکت حمل و نقل بین ‏المللی همراه دژ محموله شما پس از بسته بندی، در فرودگاه امام خمینی تحویل کارشناسان میگردد و طی 3-5 روز کاری در مقصد تحویل شما خواهد شد. حمل هوایی به دلیل سرعت تحویل بالا و همچنین ایمنی کالا روش مناسبی برای ارسال بار به خارج از کشور است.

فریت بار به کشورهای اروپایی

فریت بار مسافری و لوازم شخصی به آلمان

وسایل و لوازم به مقدار زیاد را نمی‌توان از سالن مسافری فرودگاه به همراه خود به مقصد برد. بهترین راه برای ارسال وسایل خانه به آلمان استفاده از فریت بار مسافری از طریق شرکت‌های حمل هوایی است. فریت بار به آلمان این امکان را به شما خواهد داد تا مقدار زیادی از لوازم شخصی و منزل خود را با ارائه بلیت و پاسپورت به گمرک پایانه صادراتی بار به کشور آلمان حمل کنید.

درباره برلین پایتخت آلمان

برلین با مساحت 891 کیلومترمربع و حدود 3.5 میلیون نفر پایتخت آلمان است. تاریخ پایتخت آلمان در طول قرن‌ها پر از تغییرات بوده است. برلین پایتخت پادشاهی پروس (1701-1918)، امپراتوری آلمان (1871-1918)، جمهوری وایمار (1919-1933) و رایش سوم (1933-1945) بود.

پس از جنگ جهانی دوم برلین شرقی پایتخت آلمان شرقی شد. برلین غربی، خوب، این منطقه محصور آلمان غربی (اما نه پایتخت) بود که توسط دیوار برلین احاطه شده بود. از زمان اتحاد مجدد آلمان در سال 1990، برلین دوباره پایتخت آلمان شد، اگرچه تا سال 1999 طول کشید که دولت آلمان از بن به برلین نقل‌مکان کرد و اکنون دوباره بزرگ‌ترین شهر، از نظر وسعت و جمعیت است.

فریت بار به برلین

با مهم ترین فرودگاه‏ های آلمان آشنا شوید!

کشور آلمان دارای خدمات هواپیمایی مناسبی است. در ادامه به فرودگاه های مهم کشور آلمان و امکانات آن ها می پردازیم:

فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت (FRA)

فرودگاه فرانکفورت که سازمان بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) آن را با کد FRA می‌شناسد، در 7 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر فرانکفورت واقع است. فرودگاه فرانکفورت شلوغ‌ترین فرودگاه آلمان و چهارمین فرودگاه شلوغ قاره‌ی اروپا است.

این فرودگاه آلمانی در زمان حکومت نازی‌ها در سال ۱۹۳۶ تأسیس شد، آنها از این فرودگاه در زمان جنگ جهانی دوم، به‌عنوان محلی برای پروازهای نظامی استفاده می‌کردند. بعد از ده سال این فرودگاه به محلی برای پروازهای مسافری تبدیل شد. این فرودگاه مرکز پرواز شرکت‌های لوفت‌هانزا و لوفت‌هانزا سیتی‌لاین و لوفت‌هانزا کارگو، کوندور فلوگدینست و آئرو لوگیک است.

امکانات فرودگاه فرانکفورت:

فرودگاه بین‌المللی هامبورگ(HAM)

یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های جهان و قاره اروپا فرودگاه بین‌المللی هامبورگ (Hamburg Airport) در یکی از شهرهای صنعتی و بزرگ آلمان به فاصله 8.5 کیلومتری شمال مرکز شهر هامبورگ واقع است. در 2016 میلادی نام این فرودگاه را به دلیل محبوبیت صدراعظم آلمان غربی به هلموت اشمیت تغییر نام دادند. سازمان بین‌الملل حمل‌ونقل هوایی جهت سهولت در شناسایی کد یاتا HAM را به این فرودگاه اختصاص داده است.

امکانات فرودگاه هامبورگ:

فرودگاه بین‌المللی کلن بُن(EDDK)

در سال 1938 میلادی یک فرودگاه نظامی در کلن آلمان بنیان‌گذاری شد که فقط برای مقاصد نظامی و دولتی مورداستفاده قرار می‌گرفت. این فرودگاه تنها یک باند به همراه یک برج مراقبت داشت. پس از گذشت یک دهه، شهرهای کلن و بن با برنامه‌ریزی باندها، ترمینال‌ها و تجهیزات آن را توسعه همچنین یک ایستگاه راه‌آهن مستقیم برای آن احداث کردند. فرودگاه بین‌المللی کلن بن (Cologne Bonn Airport) سومین فرودگاه بزرگ آلمان است که برای هر دو شهر بن و کلن به طور مشترک خدمات پروازی ارائه می‌دهد. این فرودگاه را به شکل یک مستطیل از فولاد و شیشه ساخته‌اند که ساختمان اصلی آن به شکل حرف U انگلیسی است. بیشترین تعداد پرواز این ترمینال با شرکت‌های هوایی لوفت‌هانزا و ایرلاین اتریشی است. این فرودگاه مجهز به دو ترمینال است.

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به آلمان

فریت بار تجاری به آلمان

شما بازرگان محترم و فعال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، و هر حرفه‌ای که بازار کالا و محصول خود را در کشور آلمان پیدا کرده‌اید و قصد ارسال یا صادرات آن را دارید، شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان همراه شما برای ارائه مشاوره و انجام تمامی مراحل فریت بار به آلمان از درب کارخانه، محل تولید و شرکت، به فرودگاه امام خمینی و سپس تشریفات گمرکی، بسته‌بندی کالای تجاری، صدور بارنامه و ارسال آن با معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی خواهد بود.

مدارک لازم برای فریت بار تجاری به آلمان

فریت بار نمایشگاهی به آلمان

اگر تولیدکننده یک محصول صنعتی و یا یک اثر هنری هستید و قصد شرکت در نمایشگاه‌های موردنظر در آلمان را دارید، شرکت همراه دژ ایرانیان آماده انجام تمامی مراحل حمل بار نمایشگاهی به شهر مقصد است.

مدارک لازم برای فریت بار نمایشگاهی به آلمان

فریت بار مرجوعی به آلمان

کالای مرجوعی کالای وارداتی است که قبل از ترخیص از گمرک برای ورود قطعی یا موقت به دلیل مغایر بودن با قوانین گمرکی و یا انصراف گیرنده با دلایل موجه، اجازه ورود به داخل کشور را نیافته و به کشور صادرکننده عودت داده می‌شود. این امکان را برای شما صاحب کالای مرجوعی فراهم شده تا کالای مذکور را به شهر موردنظر شما در آلمان بارنامه و ارسال کنید.

مدارک لازم برای فریت بار مرجوعی

هزینه فریت بار به آلمان

هزینه حمل بار به آلمان موارد متعددی مثل وزن، حجم، ماهیت و شهر موردنظر بستگی دارد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی نیز نرخ حمل متفاوتی با یکدیگر دارند. شرکت همراه دژ ایرانیان مناسب‌ترین نرخ و مطمئن‌ترین خطوط هواپیمائی را برای حمل کالای شما پیشنهاد خواهد داد.

فریت مسافری به آلمان

مراحل فریت بار مسافری و تجاری به آلمان

در این قسمت 7 مرحله ضروری برای فریت بار مسافری و تجاری به آلمان را آورده ایم.

در این مرحله کالای شما پذیرش نهایی گردیده و در انتظار برای بارگیری در ظروف بار هواپیمایی و سرانجام ارسال به مقصد یعنی کشور آلمان است.

نکات قابل‌بررسی در خصوص فریت بار مسافری و تجاری به آلمان

ضروری است حداقل یک ماه تا دوهفته قبل از تصمیم ارسال بار به آلمان با شرکت حمل هوایی همراه دژ ایرانیان تماس گرفته و اطلاعات کامل را از کارکنان بخش صادرات ما دریافت کنید. گمرک فرودگاه امام خمینی روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیل رسمی، تعطیل است.

سوالات متداول

هزینه فریت بار به آلمان چقدر است؟

قیمت حمل بار هوایی خارجی به موارد متعددی مثل وزن، حجم، ماهیت و شهر موردنظر بستگی دارد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی نیز نرخ متفاوتی برای هزینه حمل بار به آلمان دارند. شرکت همراه دژ ایرانیان مناسب‌ترین نرخ و مطمئن‌ترین خطوط هواپیمائی را برای ارسال کالا به خارج از کشور به شما پیشنهاد خواهد داد.

برای فریت بار مسافری به آلمان چه مدارکی لازم است؟
  • اصل پاسپورت
  • بلیت هواپیما
  • کارت ملی
  • لیست بار (packing list)
فریت بار مرجوعی به آلمان چگونه است؟

کالای مرجوعی کالای وارداتی است که قبل از ترخیص از گمرک به دلایلی اجازه ورود به داخل کشور را نیافته و به کشور صادرکننده عودت داده می‌شود. این امکان توسط همراه دژ برای شما صاحب کالای مرجوعی فراهم شده تا کالای مذکور را به شهر موردنظرتان در آلمان بارنامه و ارسال کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)