فریت بار به عمان و مسقط

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

کشور عمان با مساحتی در حدود 309.500 کیلومترمربع و جمعیتی در حدود 5 میلیون نفر در جنوب شرقی ایران قرار دارد. این کشور عرب‌زبان با آب‌وهوایی گرم و شرجی، دارای مرز آبی با ایران است. واحد پول این کشور ریال عمان (OMR) بوده و نوع حکومت آن سلطنت مطلقه است. بزرگ‌ترین فرودگاه این کشور نیز در پایتخت عمان، مسقط (Muscat) قرار دارد.

در دهه‌های اخیر شاخص رشد اقتصادی عمان بسیار بالا بوده و این کشور را به یکی از ثروتمندترین کشورهای حوزه خلیج‌فارس و خاورمیانه تبدیل کرده است. کشور عمان به‌طورکلی به‌عنوان کشور میانجی در سطح جهان شناخته می‌شود، به این معنی که برای حل‌وفصل مشکلات بین کشورهای منطقه و جهان، عمان همیشه پیش‌قدم بوده است.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به استرالیا

فریت بار

به‌طورکلی فریت بار هوایی به معنی حمل اضافه‌بار مسافری و یا انتقال خرده بار توسط شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هواپیما است. باتوجه‌به محدودیت وزنی حمل بار توسط مسافر در یک سفر هوایی و جریمه قابل‌توجه اضافه‌بار، یکی از روش‌های به‌صرفه برای حمل بار و اثاثیه منزل به خارج از کشور است.

از این روش تجار و بازرگانان نیز می‌توانند برای صادرات محصولات خود استفاده کنند، توجه به محدودیت وزنی و حجمی در ارسال بار از طریق فریت بار هوایی از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه همراه دژ با داشتن تمامی مجوزهای لازم در زمینه صادرات هوایی بار و تسلط کامل بر تمامی مراحل این فرایند، همراهی مطمئن برای ارسال ایمن و به‌موقع کالای شما است.

همه چیز درباره فریت بار به عمان

فریت بار یکی از راه‌های پر استفاده برای حمل‌ونقل کالاها به سراسر جهان است. عمان نیز یکی از کشورهایی است که در حال حاضر امکان ارسال و یا دریافت بار از طریق فریت به آن وجود دارد. فریت بار به‌عنوان یکی از راه‌های ارسال کالاها، باعث شده است که ارسال کالا به عمان سریع‌تر و ارزان‌تر از روش‌های دیگر صورت بگیرد.

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به عمان

مدارک لازم برای فریت بار تجاری

برای ارسال بار .

مراحل ارسال بار به عمان

تماس با مجموعه بازرگانی همراه دژ و دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی‌های لازم

حمل بار از درب منزل، کارخانه، محل تولید و یا… به پایان صادراتی بار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

بسته‌بندی کالا طبق استاندارد شرکت‌های هواپیمایی

توزین کالا (وزن‌کردن)

صدور بارنامه و رزرو بار

بازرسی کالا توسط حراست پایانه صادرات بار فرودگاه امام خمینی

کالاهایی که نمی‌توان در فریت بار به کشور عمان ارسال کرد

مانند بسیاری از کشورهای دیگر، برای فرستادن فریت بار هوایی به عمان نیز محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی وجود دارد. برخی از کالاها و محصولاتی که ممنوعیت ارسال و ورود به عمان را دارند عبارت‌اند از: مواد منفجره و آتش‌زا، مواد شیمیایی خطرناک، مواد رادیواکتیو، مواد غذایی فاسد و خراب و حیوانات و گیاهان خطرناک.

باید توجه داشت که فهرست کالاهای ممنوعه در فرستادن فریت بار هوایی به عمان ممکن است تغییر کند، بنابراین قبل از فرستادن خرده بار و هرگونه بسته، بهتر است با شرکت حمل‌ونقل هوایی همراه دژ تماس بگیرید و از لیست کالاهای ممنوعه اطمینان پیدا کنید.

فریت بار به عمان چگونه انجام میشود

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به آمریکا

هزینه فریت بار به کشور عمان

هزینه فریت بار بسیار ارزان‌تر از هزینه اضافه‌بار است؛ ولی اینکه دقیقاً برای هر بار چقدر خواهد بود متغیر است. هزینه فریت بار هوایی به عمان به عوامل مختلفی مانند وزن بسته، حجم بسته، مسافت حمل‌ونقل داخلی و ارزش کالا بستگی دارد. علاوه بر این، هزینه فریت بار هوایی به عمان ممکن است توسط شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی مختلف، باتوجه‌به سرویس‌هایی که ارائه می‌دهند، متفاوت باشد.

به‌طورکلی، برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه فریت بار هوایی به عمان، بهتر است با شرکت حمل‌ونقل هوایی معتبر تماس گرفته و جزئیات را با آن‌ها بررسی کنید.

فرودگاه بین‌المللی مسقط

فرودگاه بین‌المللی مسقط در فاصله ۳۲ کیلومتری منطقه قدیم مسقط قرار گرفته است و با امکانات و تسهیلات حرفه‌ای برای پذیرش و حمل‌ونقل بارها، از جمله فریت بار هوایی، به‌عنوان فرودگاه اصلی و بزرگ‌ترین فرودگاه کشور عمان شناخته می‌شود. فرودگاه بین‌المللی مسقط با کد یاتا MCT و کد ایکائو OOMS اصلی‌ترین فرودگاه کشور عمان محسوب می‌شود.

مدارک لازم برای فریت بار به عمان

سخن پایانی

ایران و عمان سال‌هاست که رابطه سیاسی و اقتصادی خوبی با یکدیگر دارند و تجارت بین دو کشور از رونق خوبی برخوردار است. در پایان، باتوجه‌به توسعه شبکه حمل‌ونقل بین‌المللی و وجود فرودگاه‌های حرفه‌ای، ارسال فریت بار هوایی به بیشتر کشورها و عمان به‌راحتی امکان‌پذیر است و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل‌ونقل سریع و امن بار به این کشور باشد. شما می‌توانید درخواست خود برای فریت بار را به شرکت همراه دژ ایرانیان ثبت کنید یا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان حمل هوایی تماس بگیرید.