پست مدارک به خارج از کشور

برای مشاوره تماس بگیرید.

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

شرایط پست مدارک به خارج از کشور

مدارک و مرسولات شما از هر جای ایران به همه کشورهای دنیا ارسال می‌شوند. فعلاً در تهران امکان تحویل حضوری درب منزل شما وجود دارد. برای ثبت  درخواست پست مدارک به خارج از کشور بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید و از همه شرایط آگاه شوید.

شرایط ارسال مدارک به خارج از کشور، تقریباً یکسان و روال کاری آن هم مشابه است. شما کافی است مدارک خود را به همکاران ما تحویل دهید و به هر آدرسی در هر کشوری که می‌خواهید ارسال می‌شود. فعلاً این کار در ایران تنها از شرکتی مثل «همراه دژ» برمی‌آید که با شرکت‌های پست بین‌المللی همکاری می‌کند.

شیوه حمل مدارک به روش درب به درب ارسال می‌شود. یعنی بسته شما را درب محلتان دریافت کرده و به شما یک رسید به همراه شماره پیگیری، تحویل می‌دهد تا هر لحظه خواستید بتوانید بارتان را چک کنید و ببینید که در چه شرایطی و در کجا قرار دارد.

هزینه پست مدارک به خارج از کشور​

هزینه ارسال مدارک به خارج از کشور بستگی به عوامل مختلفی دارد. برخی شرکت‌ها برای این کار فرمول‌های مختلفی در نظر می‌گیرند؛ ولی همراه دژ با کمترین هزینه این مدارک را برای شما ارسال می‌کند. طبیعتاً بین ارسال مدارک به کانادا با ارسال به دبی تفاوت قابل‌توجهی وجود خواهد داشت؛ ولی درهرصورت شما با شرکت ما نرخ مطمئن‌تری را پرداخت می‌کنید.

زمان ارسال مدارک به کشورهای دیگر

طبیعتاً زمان ارسال به کشورهای مختلف، متفاوت خواهد بود؛ ولی شرکت ما در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می‌دهد که تنها به دلیل همکاری با شرکت‌های پست بین‌المللی است. به‌صورت عادی ارسال مرسوله اسنادی به کشور امارات بین 3 تا 5 روز کاری زمان می‌برد. این سرعت ارسال را هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. در مورد بقیه کشورها هم ارسال اسناد و مدارک بین 7 تا 10 روز کاری زمان می‌برد.

ارسال اسناد و مدارک

تحویل مدارک در ساعت مشخص به درخواست فرستنده

یکی از ویژگی‌های بی‌نظیری که ما برای ارسال مدارک در نظر گرفته‌ایم، تحویل به مقصد در ساعت انتخابی شماست. ما می‌توانیم مدارک شما را در 2 ساعت 9 صبح و 12 ظهر به گیرنده تحویل دهیم. این امکان در بسیاری از شهرهای جهان وجود دارد.

سریع‌ترین راه ارسال مدارک به خارج از کشور با همراه دژ

همان‌طور که گفتیم به دلیل نبودن شرکت‌های پست بین‌المللی در ایران، امکان اتصال به پست سریع به آن صورتی که در دیگر کشورها وجود دارد، برای ما مقدور نیست. شرکت حمل و نقل بین المللی همراه دژ ایرانیان برای پرکردن این فضای خالی در همکاری با شرکت‌های پست بین‌المللی امکان ارسال بسته‌های شما به 218 کشور و در کمتر از 10 روز کاری را فراهم کرده است. برای ثبت سفارش ارسال با همکاران ما تماس بگیرید.

سوالات متداول