جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار به سوئد ۳ تا ۵ روز کاری!

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

اگر قصد ارسال بار به سوئد در سریع‌ترین زمان ممکن را دارید، فریت بار هوایی به سوئد در شهر استکهلم بهترین گزینه برای شما است. اما باید توجه داشته باشید که ارسال بار هوایی به سوئد، هزینه بیشتری نسبت به ارسال آن از مسیر دریایی را دارد.

فریت بار به سوئد

به دلیل محدودیت ایرلاین‌ها و هزینه بالای اضافه‌بار مسافری پای کانتر، سرویس فریت بار مسافری را برای ارسال لوازم شخصی به سوئد پیشنهاد می‌کنیم. مقدار مجاز بار همراه مسافر حداکثر حدود 30 کیلوگرم است، با این روش هزینه ارسال بار به سوئد، تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند. مناسب‌ترین راه ارسال بار هوایی استفاده از شرکت‌های حمل هوایی است. فریت بار این شرایط را برای شما فراهم خواهد کرد تا مقدار زیادی از لوازم شخصی و منزل خود را با ارائه پاسپورت و بلیت به گمرک پایانه صادراتی بار به کشور سوئد ارسال کنید.

کافی است با شرکت بازرگانی بین المللی همراه دژ ایرانیان تماس بگیرید. همراه دژ با داشتن پروانه فعالیت خدمات بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری آماده ارائه بهترین مشاوره در خصوص فریت بار به اروپا و همچنین سوئد است. محموله شما توسط این شرکت با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان، به‌صورت کاملاً ایمن فریت می‌شود. ارسال هوایی لوازم شخصی، لوازم منزل، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، فرش، پوشاک، خشکبار، پیانو، تابلوهای نقاشی و… به سوئد با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی از صفر تا صد تخصص ماست.

فریت بار هوایی به سوئد

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به سوئد

مدارکی که برای فریت بار هوایی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) موردنیاز است عبارت‌اند از:

مدارک لازم برای فریت بار تجاری به سوئد

مدارکی موردنیاز برای فریت بار تجاری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) عبارت‌اند از:

۱۰ مرحله فریت بار مسافری و تجاری به سوئد

مراحل ارسال بار هوایی به سوئد به صورت زیر است:

نکات قابل‌بررسی در خصوص فریت بار مسافری و تجاری به سوئد

مسافران باید توجه داشته باشند جهت ارسال بار هوایی به سوئد یک هفته قبل از ارسال با شرکت حمل هوایی برای بازدید و بسته‌بندی لوازم تماس حاصل کنند تا بار یا محموله به‌موقع در کشور مقصد به دست آنها برسد فاکتورهای زیادی را باید برای انتخاب روش ارسال بار مدنظر قرارداد، بارهایی توسط فریت بار هوایی به سوئد ارسال می‌شود که یکی از شرایط زیر را دارا باشد:

ارسال بار هوایی به سوئد

هزینه فریت بار به سوئد

نرخ فریت بار به سوئد به موارد زیر بستگی دارد همچنین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی نیز نرخ حمل متفاوتی با یکدیگر دارند. برای اطلاع از قیمت دقیق ارسال بار به سوئد برای کالای مورد نظر خود، با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید.

معرفی شرکت معتبر برای ارسال بار هوایی و فریت بار به سوئد

برای اینکه تمام مراحل فریت بار به سوئد از بسته‌بندی تا امور گمرکی به‌صورت قانونی انجام شود، بهتر است که از یک شرکت معتبر و حرفه‌ای که خدمات فریت بار و کارگو ارائه می‌دهد، کمک بگیرید. شرکت حمل و نقل بین المللی همراه دژ ایرانیان با تخصص و تجربه خوبی که در این زمینه دارد، مراحل لازم و قانونی قبل از ارسال بار به سوئد را انجام می‌دهد و در مورد فرایند حمل و نقل راه‌حل و گزینه‌های خاصی را برای مشتریان فردی و شرکت‌های سازمانی خود ارائه می‌دهد تا بهترین و مناسب‌ترین روش برای ارسال بار به سوئد را انتخاب کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس گرفته و از راهنمایی تیم حرفه‌ای و متخصص ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات 8 الی 17 بهره‌مند شوید.

برای ارسال بار .

آشنایی با فرودگاه استکهلم آرلاندا

فرودگاه استکهلم آرلاندا(Stockholm Arlanda Airport) فرودگاهی بین‌المللی است که در ۳۷ کیلومتری شمال استکهلم و در ۴۰ کیلومتری اوپسالا قرار دارد. برای اولین‌بار در سال ۱۹۵۹ از این فرودگاه برای آموزش پرواز استفاده شد اما در سال ۱۹۶۰ به علت ترافیک‌های هوایی که به وجود آمد، مسئولان وقت سوئد به فکر توسعه‌ی کاربری از این فرودگاه افتادند که در سال ۱۹۶۲ این فرودگاه به‌عنوان یک فرودگاه مسافربری بازگشایی شد.

شرکت‌های هواپیمایی فعال مسافربری در این فرودگاه

شرکت‌های هواپیمایی فعال باری در فرودگاه استکهلم

امکانات فرودگاه استکهلم

دارای۴ ترمینال مجزا

سالن پروازهای VIPفرست کلاس

صرافی

گفتنی است از این فرودگاه به‌‌عنوان بزرگ‌ترین فرودگاه کشور سوئد و سومین فرودگاه بزرگ کشورهای اسکاندیناویایی یاد می‌شود.

مرور کلی

ارسال هوایی بار به سوئد یا از سوئد یکی از روش‌های مطمئن و عالی برای ارسال کالای شخصی یا تجاری به این کشور است که این شرایط را برای شما فراهم می‌کند تا با هزینه مناسب، وسایل شخصی و کالاهای تجاری خود را از سوئد به ایران یا از ایران به سوئد ارسال کنید. برای اینکه فریت بار و کارگو به سوئد به بهترین شکل انجام گیرد لازم است با یک شرکت حمل و نقل معتبر بین المللی همکاری کنید تا تمام مراحل ارسال بار به سوئد به قانونی‌ترین شکل ممکن انجام شود.

سوالات متداول

هزینه ارسال هر کیلو بار هوایی به سوئد چقدر است؟

با توجه به نوسانات و عدم ثبات نرخ ارز، شما می‌توانید جهت دریافت تعرفه حمل بار به سوئد، با کارشناسان همراه دژ تماس گرفته و ضمن اعلام وزن بار مورد نظر، اطلاعات و راهنمایی‏ های لازم در مورد هزینه فریت بار به سوئد را به دست آورید.

سریع ترین راه ارسال بار به سوئد چیست؟

اگر قصد ارسال بار به سوئد در سریع‌ترین زمان ممکن را دارید، فریت بار هوایی به سوئد بهترین گزینه برای شما است. اما باید توجه داشته باشید که ارسال بار هوایی به سوئد، هزینه بیشتری نسبت به ارسال آن از مسیر دریایی را دارد.

چه مدارکی برای فریت بار مسافری به سوئد لازم است؟
  • اصل یا کپی یا عکس از بلیت هواپیما
  • اصل یا کپی کارت ملی
  • اصل یا کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده بار
  • پکینگ لیست(لیست بار) packing list

نظرات کاربران درباره‌ی همراه دژ

5/5 - (3 امتیاز)