جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از کجا لوازم جانبی عمده بخریم؟ (معرفی ارزان‌ترین راه)

امروزه تلفن‌های همراه هوشمند نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند و ما زمان بسیار زیادی را برای استفاده از آنها صرف می‌کنیم. لوازم جانبی موبایل باتوجه‌به نیازمندی‌ها در لیست خرید ما وجود دارد. به‌طوری‌که این ابزار بدون وجود لوازم جانبی قطعاً کارایی واقعی خود را از دست می‌دهند. ازآنجاکه لوازم جانبی و گجت‌های هوشمند برای نسل امروز اهمیت زیادی پیدا کرده، کسب‌وکارهای فعال در زمینه فروش این محصولات نیز بسیار پررونق و پرسود هستند.

بیشتر بخوانید: ۲۰ کالای پرسود و ارزان برای واردات از چین

یکی از دغدغه‌های امروز جامعه خرید مطمئن و باکیفیت است. وجود اجناس بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت خرید را بسیار سخت می‌کند. خرید از فروشگاه‌های آنلاین لوازم جانبی یا فروشگاه‌های حضوری فرقی ندارد، مهم کیفیت محصول و رضایت مشتری است. البته این واقعیت را باید در نظر گرفت که در خرید از فروشگاه‌های آنلاین ریسک بالاتری وجود دارد. زندگی مدرن و سبک زندگی که با عصر دیجیتال همواره دارد عادت‌های ما را تغییر می‌دهد، خریدها را عموماً به‌صورت آنلاین سوق داده است. در این شرایط چون خریدار نمی‌تواند کالای مورد نظرش را از نزدیک لمس کند و کیفیت آن را ببیند، تضمین کیفیت کالا برای این‌گونه فروش‌ها، از مزایای ویژه‌ای است که باید در نظر گرفته شود.

فروشگاه اینترنتی سپراه به کیفیت محصولات خود و جلب اطمینان مشتریان بسیار اهمیت می‌دهد، در واقع هدف از تأسیس سپراه ارائه کالایی باکیفیت و اورجینال است؛ کالاهایی که توسط برندهای معتبر لوازم جانبی موبایل ساخته شده‌اند و اغلب از چین به کشورهای اروپایی صادر می‌شوند و در اصطلاح بازار جهانی به آن نسخه گلوبال می‌گویند که مهم‌ترین شاخص آن تأییدیه اتحادیه اروپا است.

سپراه شکل نوینی از خدمات خرید خارجی را ارائه می‌دهد و در حوزه‌ی دیجیتال در تلاش است تا تمرکز را جهت ساده‌سازی تجارت خارجی تا جایی که تجارت برای واردکنندگان به‌راحتی فشردن یک کلید کیبورد باشد افزایش دهد.

در سپراه این امکان را فراهم شده است تا بدون نیاز به دانستن قوانین پیچیده تجارت، سفرهای کاری و زبان خارجی به‌راحتی اجناس موردنیاز خود را خریداری کنید. یک فروشگاه لوازم جانبی نیازمند تهیه لوازم جانبی به‌صورت عمده است تا سود بیشتری را از فروش خود دریافت کند. زمانی که کالاهای مدنظرتان را به‌صورت عمده تهیه می‌کنید قیمت پایانی کالاها برای شما بسیار کمتر از قیمت فروش آن خواهد بود و در نهایت سود بسیار زیادی خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی سپراه

چک‌لیست خرید لوازم جانبی ضروری و غیرضروری

لیست خرید لوازم جانبی ضروری و غیرضروری که بیشتر مورداستفاده عموم مردم قرار گرفته عبارت است از:

  1. قاب (که به آن کاور نیز می‌گویند)
  2. کیف
  3. گلس‌های محافظ (صفحه‌نمایش، دوربین)
  4. شارژر متشکل از کابل و آداپتور
  5. پاوربانک
  6. هندزفری
  7. باتری
  8. رم (کارت ذخیره‌سازی اطلاعات یا کارت حافظه)
  9. اسپیکر بلوتوثی
  10. مبدل OTG
  11. کابل‌های تبدیل
  12. کابل  AUX

از کجا لوازم جانبی عمده تهیه کنیم؟

پاساژ علاءالدین از معروف‌ترین پاساژهای ایران است. پاساژ علاءالدین به اولین و بزرگ‌ترین مرکز خریدوفروش گوشی موبایل و لوازم جانبی ایران تبدیل شد. امروز علاءالدین بورس و مرجع موبایل کشور است و اکثر برند‌های معتبر در این پاساژ نمایندگی‌های فعال دارند. بازار چارسو هم در کنار برادر بزرگ‌تر خود، از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید کالاهای دیجیتال است. البته هر راسته خرید پررونقی، یک همتای آنلاین و اینترنتی هم دارد. حالا چه پلتفرم‌های شبکه اجتماعی باشد و چه سایت‌های فروش تخصصی. شبکه‌های اجتماعی یکی از راحت‌ترین و دردسترس‌ترین راه‌ها برای فروش لوازم جانبی

بیشتر بدانید : واردات کالا

لوازم جانبی را باید از مراکز فروش عمده لوازم جانبی که قیمت کمتری نسبت به جاهای دیگر دارند تهیه نمود. مطمئناً قیمت تمام‌شده لوازم جانبی برای افرادی که به‌صورت عمده خرید می‌کنند کمتر است و آنها می‌توانند کالای خریداری شده را با قیمت و سود بیشتری بفروشند. اما نکته‌ی مهم اینجاست که گاهی نیاز دارند تا لوازم جانبی مدنظرشان سریعاً به دستشان برسد. پس باید با یک مرکز فروش عمده لوازم جانبی با قابلیت ارسال سریع همکاری کنند. تنها مشکلی که اکثر فروشندگان لوازم جانبی با آن درگیرند تنوع خواسته‌های مشتریان است. برای اینکه بتوانند این نیازها را پوشش دهند باید تنوع لوازم جانبی‌شان را بالا ببرند تا مشتری دست‌خالی از فروشگاهشان خارج نشود. پس باید با تأمین‌کنندگان همکاری کنند که تنوع بسیار بالایی داشته باشند و هر چیزی که بخواهند را بتوانند به‌راحتی تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی سپراه مرکز فروش عمده لوازم جانبی با بهترین قیمت تمام این امکانات را در اختیار شما می‌گذارد. قیمت‌ها در حد نرمال هستند زیرا ما مستقیماً با برندهای تولیدکننده لوازم جانبی در چین، دبی و… همکاری داریم و هزینه‌های حمل‌ونقل و گمرک را به کمترین میزان ممکن رسانده‌ایم. هر جای ایران که باشید می‌توانید با خرید از ما در کمترین زمان ممکن کالای مدنظر را در دسترس داشته باشید.

3.5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *