جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فریت بار به ترکیه

چرا فریت با همراه دژ؟

door to door

ارسال door to door

ارسال-۳-تا-۵-روز-کاری

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبان اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

ارسال بار به‌صورت مسافری، ارسال لوازم منزل، بسته‌بندی استاندارد، ارسال بار تجاری، انجام تشریفات گمرکی و تحویل کالا در مقصد موردنظر از جمله خدمات ارسال بار و کالا به ترکیه است که توسط شرکت بازرگانی بین المللی همراه دژ، از زیر مجموعه های سپاهان همراه انجام می‌شود.

به این صورت چه شما در شرف مهاجرت و نقل‌مکان باشید، چه برای سفر خود نیاز به حمل بار بیشتری داشته باشید خدمات فریت بار به ترکیه برای شما مناسب خواهد بود. علاوه بر این در مواردی که یک شرکت نیاز به حمل و ارسال بار به ترکیه داشته باشد نیز همراه دژ در تمام مراحل از بسته‌بندی تا تشریفات گمرکی ایران و ترکیه در خدمت مشتریان خواهد بود.

حمل هوایی به ترکیه؛ هر روز هفته

حمل هوایی به ترکیه و همچنین ارسال خرده بار از خدمات همراه دژ به مشتریان است. برای ارسال بار به استانبول ترکیه، شما می‌توانید در هر لحظه با دریافت مشاوره از تیم تخصصی حمل هوایی همراه دژ این اطمینان را حاصل کنید که بار شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مناسب‌ترین نرخ به شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر، آدانا، آنتالیا، دنیزلی، اسپارتا و … در ترکیه ارسال خواهد شد. در تمام روزهای هفته پرواز به استانبول انجام می‌شود امکان ارسال فوری و روزانه به استانبول وجود دارد. همچنین خدمات ارسال بسته‌های پستی و پاکت پذیرفته می‌شود.

از درب خانه ایران تا درب منزل ترکیه

شرکت همراه دژ انواع کالا را در محل موردنظر از شما تحویل گرفته و پس از بسته‌بندی تخصصی باتوجه‌به نوع کالای شما و دریافت کلیه مجوزهای لازم از گمرک فرودگاه امام خمینی منوط به نوع کالا پس از آن بارنامه هوایی با بهترین نرخ با ایرلاین‌های ایرانی و خارجی بسته به نیاز شما مشتریان گرامی به استانبول صادر می‌شود.

شرکت همراه دژ با داشتن مجوز حمل هوایی سازمان هواپیمایی کشوری که اساس ارائه خدمات حمل هوایی بار می‌باشد. با اطمینان کامل و دریافت نرخ از معتبرترین خطوط هوایی بین‌الملل ارسال بار مسافری و تجاری را ارائه می دهد. حائز اهمیت است شرکت همراه دژ با داشتن نمایندگی فعال در شهرهای ترکیه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا چنانچه گیرنده کالا، شرکت باشد کالای شما را در هر نقطه از ایران تحویل گرفته و در آدرس مقصد تحویل گیرنده داده می‌شود.

حمل خرده بار به مناسب‌ترین قیمت

با داشتن تیم ترخیص در استانبول این امکان برای مشتریان به منظور ترخیص کالا در مقصد فراهم می‌گردد. همه خدمات با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه خواهد شد.

خدمات ارسال بار هوایی و فریت بار به استانبول:

انواع روش های ارسال بار به ترکیه

از خدمات ویژه همراه دژ به این نکته میتوان اشاره کرد که پرسنل مجرب ما در گمرک استانبول امکان ترخیص کالای شما را فراهم میاورند. همچنین امکان تحویل کالا در محل فراهم است. شرکت همراه دژ، تا ترخیص کالای شما در استانبول همراه شما خواهد بود.

برای ارسال بار .

نرخ فریت بار ترکیه چقدر است؟

فرودگاه‏‏‏ های استراتژیک ترکیه

فرودگاه جدید استانبول IST

مدرن‌ترین و هوشمندترین فرودگاه دنیا، اکتبر 2018 در استانبول  افتتاح شد. قبل از افتتاح فرودگاه جدید استانبول، فرودگاه آتاتورک میزبان توریست‌ها از سراسر جهان بود، که در آوریل 2019 آتاتورک به‌طور کلی کنار گذاشته و تمامی پروازهای آن به فرودگاه جدید استانبول انتقال یافت. کد یاتا فرودگاه جدید استانبول IST است که  قبلا برای فرودگاه آتاتورک به‌کار می‌رفت در حال حاضر تمامی سفرهای آتاتورم به مقصد این فرودگاه پرواز می‌کنند.

با توجه به میزان افزایش شمار مسافرین و گردشگران استانبول به مرور زمان تا سال 2023 میلادی این فرودگاه بطور کلی تکمیل می‌شود و ارائه خدمات به صدها شرکت هواپیمایی در دنیا را خواهد داشت. بخشی ‌از امکانات فرودگاه جدید استانبول عبارتند از:

فرودگاه بین‌المللی آنکارا ESB

فرودگاه اسن‌بوگا نام دیگر فرودگاه بین‌المللی آنکارا است که در سال 1955 تاسیس شد، این فرودگاه خارج از شهر و در فاصله 28 کیلومتری شمال شرق آنکارا (پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور) واقع شده است. از زمانی که صنعت توریسم ترکیه پیشرفت کرده و تعداد گردشگران این کشور افزایش یافته همچنین احساس نیاز به فضای بیشتری در این فرودگاه باعث شده تا در سال 2006 میلادی یک ترمینال جدید به این فرودگاه اضافه شود. در همین راستا تعداد پروازهای داخلی و بین‌المللی بیشتر شد. برخی امکانات فرودگاه آنکارا را در ادامه خواهیم خواند.

فرودگاه ازمیر ADB

یکی از فرودگاه‌های نقش آفرین در صنعت گردشگری ترکیه که در ۱۸کیلومتری جنوب شهر ازمیر واقع شده است. نام دیگر این فرودگاه عدنان مندرس (به نام اولین رئیس دولت ترکیه مدرن) است. ساخت این فرودگاه در تاریخ ۲۹می سال ۱۹۸۴ آغاز و در سال ۱۹۸۷ پایان و به مرحله بهره برداری رسید. این فرودگاه یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های تردد و حمل و نقل گردشگران داخلی و خارجی در ازمیر، به عنوان یکی از شهرهای ساحلی و گردشگری دریای اژه است. این فرودگاه در مساحتی به وسعت 7 میلیون متر مربع احداث شده است. عدنان مندرس در رتبه‌ی ۵ فرودگاه‌های پر تردد ترکیه قرار دارد.

شرایط ترخیص بار در ترکیه

شرایط ترخیص کالا از گمرک ترکیه بر اساس قوانین این کشور، طبیعتا با ایران تفاوت دارد.

شرایط و ضوابطی وجود دارد که باید مدنظر قرار بگیرد در غیر اینصورت ترخیص بار در ترکیه انجام نخواهد شد:

  1. گیرنده و فرستنده باید یک نفر باشد، بر اساس قوانین گمرک استانبول روی بارنامه صادره نام فرستنده و گیرنده باید یکی باشد.
  2. گیرنده باید اجاره نامه یا اقامت دائم در ترکیه داشته باشد.
  3. گیرنده باید حداقل یک‌بار د در یک ماه اخیر به ایران سفر کرده باشد.

طبیعتا در صورتی که شرایط و ضوابط بالا در مورد کالای شما صدق نکند، بار در ترکیه به گیرنده تحویل داده نخواهد شد. به همین دلیل حمل هوایی به ترکیه شرایط خاصی خواهد داشت.

همراه دژ ایرانیان با وجود این شرایط سختگیرانه ترکیه می‌تواند به ارسال کالای شما اقدام کند ولی برای ضمانت تحویل بار مبلغی را به عنوان سپرده اختیار می‌کند.

در حقیقت مبلغ این سپرده برابر است با دو برابر ارزش کالا؛ در صورتی که گیرنده همه شرایط مذکور را داشته باشد و کالا را که تحویل بگیرد، مبلغ سپرده به وی بازگردانده می‌شود. در غیر این صورت و در شرایطی که بار قابل تحویل به گیرنده نباشد، سپرده به عنوان هزینه‌های معدوم کردن یا مرجوع کردن کالا استفاده می‌شود.

برای اطلاع از زمان و نحوه ترخیص بار، گیرنده می‌بایست با گمرک استانبول تماس بگیرد و لیست اقلام را به انها ارائه دهد و جهت ترخیص آن تاییدیه بگیرد.

باید تاکید کرد که فرستادن مواد غذایی و لوازم برقی به ترکیه ممنوع است. در ضمن هزینه‌های گمرک ترکیه بابت عوارض کالاهای وارداتی بسیار بالاست؛ پیشنهاد می‌کنیم قبل از ارسال از نحوه‌ ترخیص و هزینه‌های مقصد با گمرک ترکیه تماس گرفته و از شرایط آن مطلع شوید.

سوالات متداول

قیمت ارسال بار به ترکیه چقدر است؟

قیمت حمل بار به موارد متعددی مثل وزن، حجم، ماهیت و شهر موردنظر بستگی دارد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی نیز نرخ متفاوتی دارند. شرکت همراه دژ ایرانیان مناسب‌ترین نرخ و مطمئن‌ترین خطوط هواپیمائی را برای ارسال کالا به ترکیه به شما پیشنهاد خواهد داد.

آیا حمل بار مسافری از ترکیه به ایران امکان پذیر است؟

بله، تمام مراحل هر دو شکل ارسال بار از استانبول به تهران و از تهران به استانبول و سایر شهرهای کشور ترکیه، توسط تیم متخصص همراه دژ امکان پذیر خواهد بود.

نظرات کاربران درباره‌ی همراه دژ

5/5 - (2 امتیاز)