فریت بار به فنلاند

چرا فریت با همراه دژ؟

ارسال door to door

ارسال door to door

ارسال 3 تا 5 روز

ارسال 3 تا 5 روز کاری

پرداخت ریالی

پرداخت ریالی

پشتیبانی اختصاصی

پشتیبان اختصاصی

کارشناسان با-تجربه

کارشناسان باتجربه

ارسال لوازم منزل و فریت بار به فنلاند

یکی از خدمات مجموعه همراه دژ ارسال بار به فنلاند است. افرادی که قصد مهاجرت به فنلاند را دارند، نیاز دارند که بار یا لوازم شخصی و احتمالاً لوازم منزل خود را به فنلاند ارسال کنند. همچنین شرکت‌ها و یا کارخانه‌ها ممکن است بخواهند نمونه غیرتجاری و خرده بار خود را به فنلاند ارسال کنند، مجموعه همراه دژ با داشتن تمامی مجوزهای لازم برای ارسال هوایی کالا، آماده ارائه خدمات ارسال بار به فنلاند و سایر نقاط جهان با کمترین قیمت به شما عزیزان است.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به آمریکا

فنلاند، یکی از شادترین کشورهای اروپا

فنلاند یکی از کشورهای شمالی اروپاست که با وسعتی حدود 338 هزار کیلومترمربع، در نزدیکی دریای بالتیک و دارای مرز با روسیه، سوئد و نروژ قرار دارد. این کشور با جمعیتی حدود 5.5 میلیون نفر، یکی از کشورهای پیشرفته دنیا به شمار می‌رود. هلسینکی (Helsinki) پایتخت کشور فنلاند است که در جنوب این کشور و در ساحل دریای بالتیک قرار دارد. همچنین فرودگاه بین‌المللی هلسینکی (Helsinki Airport)، بزرگ‌ترین فرودگاه فنلاند در فاصله 17 کیلومتری شمالی این شهر قرار دارد.

اکثر مردم فنلاند به زبان سوئدی و فنلاندی صحبت می‌کنند و طبیعت زیبا، فرهنگ پویا و جو پایدار و دوستانه، این کشور زیبا را به یکی از مقاصد گردشگری برای توریست‌ها و مهاجران تبدیل کرده است.

فریت بار چیست؟

به‌طورکلی فریت بار هوایی روش ارزان حمل اضافه‌بار مسافری یا انتقال خرده بار و هدیه‌ها توسط شرکت‌های حمل‌ونقل هوایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هواپیما است. باتوجه‌به محدودیت وزنی حمل بار توسط مسافر در یک سفر هوایی و جریمه قابل‌توجه اضافه‌بار به‌ازای هر یک کیلوگرم، یکی از روش‌های مقرون‌به‌صرفه برای حمل بار و اثاثیه منزل به خارج از کشور است.

فریت بار مسافری به فنلاند

همه چیز درباره فریت بار و لوازم منزل به فنلاند

فریت بار یکی از روش‌های پرکاربرد برای ارسال هوایی کالا و خرده بار به سراسر جهان است. فنلاند نیز به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی، امکان ارسال و دریافت بار هوایی از تمام نقاط جهان را داراست.

پیشنهاد خواندنی: فریت بار به استرالیا

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به فنلاند

مدارک لازم برای فریت بار تجاری به فنلاند

برای ارسال بار .

مراحل ارسال بار با فریت به فنلاند

تماس با مجموعه بازرگانی همراه دژ و دریافت مشاوره رایگان و هماهنگی‌های لازم

بسته‌بندی کالا طبق استانداردهای شرکت‌های هواپیمایی برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی

تهیه مدارک لازم و ارائه آن به گمرک

توزین کالا (وزن‌کردن)

صدور بارنامه و رزرو بار

بازرسی کالا توسط حراست پایانه صادرات بار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

کالاهایی که نمی‌توان در فریت بار به فنلاند ارسال کرد

ارسال کالاها به فنلاند از طریق فریت بار ممکن است با محدودیت‌هایی همراه باشد. برخی از کالاهایی که نمی‌‎توان از طریق فریت بار به فنلاند ارسال کرد عبارت‌اند از:

لازم به ذکر است که این لیست کامل نیست و ممکن است محدودیت‌های دیگری نیز وجود داشته باشد؛ بنابراین، پیش از اقدام برای ارسال هر کالایی به فنلاند، بهتر است با متخصصان همراه دژ تماس بگیرید و از محدودیت‌های احتمالی مطلع شوید. این اقدام به جلوگیری از مشکلات بعدی و تأخیر در ارسال کالاها کمک خواهد کرد.

هزینه فریت بار به فنلاند

هزینه فریت بار به فنلاند یا هزینه فریت بار هوایی به فنلاند به عوامل مختلفی مانند: شهر مقصد، حجم و وزن بار، نوع بسته‌بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی (برای کسانی که قصد ارسال بار غیرتجاری و یا نمایشگاهی دارند) و استفاده از خدمات Door To Door  بستگی دارد. هزینه پست هوایی به هر یک از شهرهای کشور فنلاند متفاوت است، جهت اطلاع از این هزینه‌ها می‌توان با شرکت حمل‌ونقل موردنظر تماس گرفت.

درباره نوآوری های برتر فرودگاهی بیشتر بدانید

فرودگاه‌های بین‌المللی فنلاند

فنلاند دارای 25 فرودگاه‌ بین‌المللی است. برخی از این فرودگاه‌ها عبارت‌اند از:

فرودگاه بین‌المللی هلسینکی، باتوجه‌به وسعت و تعداد پروازهای آن، بزرگ‌ترین فرودگاه فنلاند است و از این فرودگاه به بیشتر شهرهای فنلاند و همچنین بسیاری از شهرهای جهان پرواز انجام می‌شود.

سخن پایانی

باتوجه‌ به وسعت شبکه حمل‌ونقل هوایی بین‌المللی کشور فنلاند و وجود فرودگاه‌های بین‌المللی پرتعداد، ارسال فریت بار هوایی به این کشور به‌راحتی امکان‌پذیر است. شرکت همراه دژ ایرانیان با سابقه و ارتباطات گسترده با ایرلاین‌های معتبر جهان می‌تواند در امر ارسال کالای شما به فنلاند همراهتان باشد. شما می‌توانید درخواست خود برای فریت بار به کشور فنلاند را در مجموعه همراه دژ ثبت کنید تا متخصصان ما دراسرع‌وقت با شما تماس بگیرند.