جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۲۰ کالای پرسود و ارزان برای واردات از چین

پرسودترین کالای وارداتی از چین برای تجارت کدام است؟ ارزان ترین کالا برای واردات از چین کدام است؟

اینها برخی از سوالاتی است که اغلب در میان بیشتر بازرگانان پیش می آید که مایلند محصولات کسب و کار خود را از چین به کشور خود برسانند، فارغ از اینکه افراد تجار باتجربه ای باشند یا افرادی که تازه میخواهند تجارت را شروع کنند.

قبل از اینکه بیشتر به پاسخ دادن به این سوالات بپردازیم، اجازه دهید چند مورد را بررسی کنیم.

امروزه یکی از پردرآمدترین مشاغل در سراسر جهان شامل خرید اقلامی برای تجارت شما از کشورهای مختلف، واردات کالا و توزیع آن است. صادرات و واردات محصولات در چند سال گذشته در سراسر جهان، به ویژه در چین، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

به عنوان مثال، در سال 2012 ، چین از ایالات متحده آمریکا در صادرات کالا پیشی گرفت و در صادرات جهانی پیشتاز شد. این بدان معنی است که بیشتر کشور ها برای واردات کالا چین را انتخاب می کنند.

بازرگانان و تجار بیشتر در مورد کالا های ارزان برای واردات و یا پرسودترین محصولات برای واردات از چین برای تجارت خود کنجکاو هستند. این منطقی است زیرا از آنجا که دانستن ارزان و پرسودترین اقلام برای واردات از چین به بازرگانان کمک می کند تا تجارت خود را از این کشور به حداکثر برسانند.

نمی توانیم بگویم کدام محصولات بیشترین سود را دارند زیرا بستگی به عوامل زیادی دارد ولی میتوانیم بگوییم پرسودترین کالای وارداتی از چین که ارزان هم هستند کدامند. بازرگانان مختلف سلیقه های مختلفی دارند. ما در اینجا 20 محصول پرسود و ارزان قیمت را که اکثر کارآفرینان از چین وارد می کنند معرفی و تجزیه و تحلیل می کنم.

پس از خواندن این مطالب، شما ارزان ترین و پرسودترین کالا برای واردات از چین را متوجه می شوید. به خواندن ادامه دهید و فراموش نکنید که آنها را در لیست واردات خود اضافه کنید.

کالای وارداتی پرسود برای واردات از چین

۱-شارژرهای بی سیم

 (Wireless)

پرسودترین کالای وارداتی از چین شارژهای بی سیم می باشد

در چند دهه گذشته شارژرهای تلفن همراه محبوب شده اند و یک کالای وارداتی پرسود برای واردات از چین است. مردم از شارژرهای با سیم تلفن خسته شده اند و این توانایی شارژ بی سیم به سرعت افزایش یافته است. در حال حاضر بیشتر تلفن های همراه با سیستم شارژ بی سیم تولید می شوند. شما می توانید این پد های شارژ بی سیم را از چین به تجارت خود وارد کنید زیرا قرار نیست زودتر کاهش یابد.

این پد های شارژ بی سیم برای تلفن های هوشمند مختلفی مانند سامسونگ و آیفون شیائومی و… تهیه می شود. خبر خوب در مورد آنها این است که شما می توانید آنها را با قیمت ارزان حدود 4 تا 5 دلار به خارج از کشور برسانید و آنها حاشیه سود خوبی دارند زیرا قیمت های خرده فروشی آنها در بازار بالا است.

بیشتر بخوانید: لوازم جانبی عمده از کجا بخریم؟

۲- دستگاه الکتریکی دفع حشرات

(Electric Pest Repeller)

دستگاه الکتریکی دفع حشرات یکی از 
رسودترین کالاهای وارداتی از چین می باشد

این دستگاه برای خلاص شدن از شر موجوداتی مانند پشه ، موش و سوسک کارآمد است. این دستگاه یک محیط امن و بهداشتی برای زندگی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

اگر در فصل زیاد شدن حشرات و موش و … به دنبال کالایی برای فروش در فروشگاه تجاری خود هستید این دستگاه یکی از بهترین کالاهای وارداتی پرسود برای واردات از چین است و باید یکی از انتخاب های شما باشد. به راحتی می توانید این کالا را با قیمت 1.76 دلار از چین وارد کنید و آن را با قیمت دلخواه خود بفروشید و بدین ترتیب سودهای کلانی کسب کنید.

۳. اسباب بازی ها

 (Toys)

اسباب بازی ها نیز یکی دیگر از پرسودترین کالاهی وارداتی از چین می باشد

از جمله کالای وارداتی پرسود که به طور معمول تجار آن ر ابرای واردات انتخاب می کنند، اسباب بازی است.

اما واقعیتی که وجود دارد این است که این افرد برخی اوقات نمیداند چه نوع اسباب بازی ای را از چین وارد کنند. فروش اسباب بازی به دلیل جمعیت زیاد کودکان در همه کشورها به سرعت در حال رشد است.

اگر به دنبال کشوری برای واردات اسباب بازی های ارزان قیمت هستید ، چین بهترین گزینه برای شماست. شما می توانید به راحتی انواع اسباب بازی های کودکان را با قیمت بسیار پایین از چین وارد کنید.

۴. تلفن همراه

 (Phones)

این روزها تلفن همراه و لوازم جانبی آن ها بسیار محبوب و بسیار مورد تقاضا هستند.  هر سال گوشی های جدیدی از طریق کمپانی های مختلف ساخته می شود و چین کشوری عالی برای واردات تلفن همراه است زیرا درصد زیادی از تلفن ها در سراسر جهان در چین تولید می شوند. و این یعنی تلفن همراه از جمله پرسودترین کالاهای وارداتی از چین برای تجارت شما هستند.

تلفن همراه نیز کالای وارداتی بسیار پرسود می باشد

۵. چمدان های مسافرتی

 (Travel Bags)

یکی از کالاهای پر سود برای واردات از چین چمدان مسافرتی است. صنعت مسافرتی امروزه از صنایع در حال رشد است. این یک فرصت شغلی برای کسانی است که می خواهند در فروشگاه های خود کیف مسافرتی بفروشند. واردات چمدان مسافرتی از جمله مشاغل پردرآمد است که می توانید با قیمت ارزان از چین وارد کنید. چین فرصت های خوبی برای تجارت در صنعت مسافرت فراهم می کند. البته با توجه به محدودیت های به وجود امده بدلیل ویروس کرونا فعلا در حال حاضر این مورد گزینه ی خوبی برای واردات از چین نمی باشد.

ارزان ترین کالاهای وارداتی

۶. لوازم آشپزخانه

 (Kitchen Supplies)

لوازم آشپزخانه یکی از اقلامی است که همیشه می توانید در همه خانه ها پیدا کنید. این یعنی لوازم آشپزخانه در تمام کشورها تقاضا بسیار زیادی دارد و یک کالای وارداتی پرسود برای واردات از چین است. چین از جمله کشورهایی است که لوازم آشپزخانه ارزان تولید می کند. بنابراین چین مکانی عالی برای مشاغل متقاضی خرید کالاهای ارزان آشپزخانه برای واردات است. به عبارت دیگر لوازم آشپزخانه یکی از پرسودترین کالاهای وارداتی است.

واردات لوازم آشپزخانه بسیار پرسود می باشد

۷. چراغ و نور و لوازم جانبی مرتبط با آن

 (Light and Related Accessories)

چراغ های LED و لوازم جانبی مربوط به آن در چند دهه گذشته محبوبیت یافته اند. آنها پر نور ترند و گرمای کمتری تولید می کنند و همین امر باعث می شود که در سراسر جهان بسیار مورد تقاضا قرار بگیرند. سهم تولید چراغ های LED و لوازم جانبی آن در چین در مقایسه با سایر کشورها بیشتر است. و این امر چین را به مکانی مطمئن برای واردات چراغ LED برای تجارت شما با قیمت ارزان و پرسود تبدیل می کند. اگر به دنبال واردات چراغ LED و لوازم جانبی مربوط به آن برای تجارت خود هستید ، چین مکان مناسبی است.

واردات چراغ LED جزء کالای پرسود می باشد

۸. کامپیوتر و لپتاپ

 (Computers) 

لپتاپ و کامپیوتر از دیگر کالاهای پرسود وارداتی برای تجارت شما از چین است. تقاضا و استفاده از رایانه به دلیل پیشرفت تکنولوژی همچنان در حال رشد است و چین یکی از کشورهایی است که انواع کامپیوترها را با قیمت ارزان تولید می کند. اگر می خواهید برای تجارت خود رایانه وارد کنید، پس چین بهترین مکان برای واردات است. زیرا قیمت لپتاپ و کامپیوتر در چین ارزان تر است و این به معنای سود زیادتر است.

واردات کالا های پر سود برای واردات

۹. قطعات الکترونیکی

 (Electronics)

تقاضا برای لوازم الکترونیکی هر روز بیشتر می شود. چین گزینه های مختلفی را برای کسب و کار هایی که می خواهند لوازم الکترونیکی وارد کنند ارائه می دهد. چین میلیون ها قطهات الکترونیکی را برای وارد کردن به تجارت شما با قیمت پایین ارائه می دهد. چین در زمینه الکترونیک همیشه یکی از یهترین شریک های شما خواهد بود زیرا  قطعات الکترونیکی با کیفیت بالا و ارزان تولید می کنند.

۱۰. لباس

 (Clothing)

بازار مد و لباس امروزه یکی از بخش های در حال رشد در جهان است و جای تعجب نیست که هر روز مارک های جدید لباس در بازار معرفی می شوند. بخش پوشاک یکی از مطمئن ترین بخش ها برای سرمایه گذاری نقدی خود است زیرا لباس همیشه مورد تقاضا است. چین در مورد واردات لباس گزینه های مناسب زیادی را ارائه می دهد. بنابراین، اگر قصد وارد کردن لباس با قیمت پایین را دارید، چین بهترین مکان برای بررسی است.

واردات لباس

۱۱. رنده

 (Garlic Grater and Cutter)

بریدن، پوست کندن و رنده شدن سیر ممکن است گاهی وقت گیر باشد. این امر باعث می شود که این مورد در سراسر جهان بسیار مورد تقاضا باشد. این بهترین فرصت تجاری برای سرمایه گذاری در می شود. در چین این کالا را با قیمت پایین از 1.60 دلار ارائه می دهد و این به شما امکان می دهد سود زیادی بدست آورید.

واردات کالای پرسود

۱۲. برچست ناخن هنری

 (Nail Art Stamper)

یکی از کالا های مصرفی بسیار خوب برای واردات از چین قطعا واردات برچسب های ناخن با طرح های زیبا و هنری است و به دلیل ماهیت آن ، مورد تقاضای بیشتر خانمها در سراسر جهان است. چین یکی از بهترین تولید کنندگان این محصول با قیمت پایین است. قیمت آنها از پایین 1.5 دلار شروع می شود و این به تجار اجازه می دهد تا حاشیه سود معقولی را بدست آورند. همیشه این محصول را برای تجارت خود از چین در نظر بگیرید.

کالای مصرفی پرسود

۱۳. ست سرویس کارد و چنگال

 (Cutlery Set for Children)

از یک نمای کلی تجاری ، محصولات کودک از ارزانترین و سودآورترین کالاهای موجود در بازار هستند و سرویس کارد و چنگال برای کودکان نیز بر همین منوال است. با کمترین هزینه از 1.2 دلار می توانید آن را به راحتی در فروشگاه خود بفروش برسانید.

واردات کالای مصرفی

۱۴. لامپ میز کار قابل حمل

 (Portable USB Desk Lamp)

لامپ میز کار قابل حمل یکی از کالاهایی که با تقاضای زیاد مشتریان خانگی روبرو است.به همین دلیل یکی دیگر از کالای وارداتی پرسود لامپ میز کار قابل حمل می باشد. این محصول روشنایی بدون سیم و سوئیچ را تضمین می کند. برای کار با آن ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به یک درگاه USB متصل کنید. این یک کالای عالی برای کمپینگ و سایر فعالیت های فضای باز است. به راحتی می توانید آن را با هزینه کم و در حدود 0.59 دلار از چین وارد کنید و سود بسیار زیادی را نصیب خودتان کنید.

کالاهای پرسود

۱۵. خودکار و مداد

 (Pens)

چین در میان بهترین تولید کنندگان خودکار در جهان قرار دارد. خودکار های مختلفی در چین تولید می شود. خودکار های تولید شده در چین در سراسر جهان بسیار مورد تقاضا هستند و قیمت بسیار پایین ای دارند که به واردکنندگان امکان ود زیاد را میدهد. خودکار فلزی در چین حدود 0.15 دلار و خودکار پلاستیکی 0.03 دلار قیمت دارند.

۱۶. پوشک حیوان خانگی

 (Pet Diapers)

یکی دیگر از کالای وارداتی پرسود پوشک حیوانات خانگی می باشد. پوشک حیوانات خانگی در گوشه گوشه دنیا محبوبیت دارند و  آنها را به طور عمده از چین وارد می کنند. آنها با قیمت ارزان در دسترس هستند و به اکثر کشورهای جهان صادر می شوند. قیمت پوشک سگ و گربه و … هر قطعه حدود 0.12 دلار است و حاشیه سود بسیار خوبی برای واردات دارند.

پوشک سگ

۱۷. مژه مصنوعی

 (False Eyelashes)

مژه مصنوعی جز یکی از پرسودترین و ارزانترین کالاها برای واردات از چین است. چندین گروه کیفیتی برای مژه مصنوعی وجود دارد و قیمت آن به کیفیت های مختلف آن بستگی دارد. اما قیمت عمده فروشی از 0.22 دلار تا 0.44 دلار است و حاشیه سود بسیار خوبی برای بازرگانان و تجار دارد.

واردات مژه مصنوعی

۱۸. عینک آفتابی

 (Sunglasses)

عینک آفتابی یکی از کالاهایی است که بسیار مورد استقبال مردمان سراسر دنیا است و بسیا تقاضا ی بالایی دارد. شما به راحتی می توانید آنها را با قیمت پایین حدود 1 تا 3 دلار از چین وارد کنید. این قیمت های عمده فروشی کم به شما امکان می دهد سود زیادی بدست آورید.

واردات عینک آفتابی

۱۹. چتر های مخصوص مترو و اتوبوس

(Reverse Inverted Umbrella)

این چتر با طراحی جدید و بسیار کاربردی خود یکی از کالاهایی با سود کلان است. این چتر برای سوار شدن و پیاده شدن از اتوبوس هنگام بارندگی طراحی شده است. و در بین مردمانی که از وسیله نقلیه عمومی استفاده می کنند محبوبیت زیادی دارد. قیمت عمده فروشی این نوع چتر در چین حدود 3 دلار است. واردات این چتر ها را از چین نیز میتوانید در نظر بگیرید تا سود زیادی نصیبتان شود.

واردات کالاهای پرسود

۲۰. پتو مخصوص عکاسی از کودک 

(Milestone Blanket)
  پتو مخصوص کودک است که هنگام گرفتن عکس از بچه ها بسیار مهم است و در سراسر جهان بسیار مورد تقاضا است و قیمت عمده فروشی آن در چین بین 1 تا 2.2 دلار است. این یک کالای عالی برای اضافه کردن به لیست کالایی وارداتی برای کسب و کار خود است و سود بسیار خوبی دارد. 

پرسودترین کالای وارداتی از چین

حرف آخر

این کالاهای معرفی شده محصولات ارزان قیمت هستند برای واردات از چین هستند و حاشیه سود خوبی را به خود اختصاص می دهند و تصمیم نهایی با خود شما است. بنابراین شما باید قبل از انتخاب کالا، برای کسب و کار خود تحقیق و ایده پردازی کنید. برای درک خواسته های مشتریان، بازار خود را ارزیابی کنید. به عنوان مثال، بازار ممکن است پتانسیل بسیار خوبی برای شارژرهای تلفن بی سیم چینی یا هر چیز دیگری داشته باشد. برای بررسی پاسخ مشتریان، می توانید چند نمونه در بازار بفروشید.

منبع: china bran

1.4/5 - (71 امتیاز)

12 پاسخ

  1. سلام ممنون از مطلب خوبتون
    منبع این مطلب( پرسودترین کالای وارداتی ) کجاست؟ لطف میکنید بگید.

    1. سلام وقتتون بخیر
      خوشحالیم که این مقاله پرسودترین کالای وارداتی مورد استقبالتون قرار گرفت.
      منبع در آخر این مقاله قرار گرفت

  2. سلام بنده به چین آبمیوه صادر می کنم البته سود کمی داره و زمان زیادی طول میکشه تا پولشو برگردونند و بیشتر زیانه تا سود.اما نمی دونم اگه بخوام مثلا همین محصولات پر فروش را وارد کنم چگونه باید بفروشم اگه ممکنه راهنمائی بفرمائید

    1. سلام بنده یه فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دارم میتونم وی فروش کمک کنم بهتون حتی جنسی که من سفارش بدم بیارین رو تضمین میکنم فروشش رو

      1. سلام وقت بخیر من رفت و امد زیادی به چین و تمامی کشور های اروپایی دارم و سفارشات قبول میکنم خوش حال میشم باهام تماس بگیرید.

  3. سلام خدا قوت.ما یه کارخونه نوپا داریم که قصد داریم مواد غذایی رو از کشور های دیگه وارد کنیم و بسته بندی کرده و به فروش برسونیم.به نظرتون کدوم مواد غذایی بازدهی بیشتری دارن؟

  4. رطوبت گیر بیارید برای ویلاهای شمال واقعا گرفتار شدیم مدل آویز داخل کمد خیلی لازمه و قبلا فقط یک نفر وارد می کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *