جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ارسال مدارک به ترکیه، بهترین راه چیست؟

ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی نزدیک به ایران و امکان رفت‌وآمد به کشور در مدت‌زمان کوتاه، جزو مقاصدی است که برای ایرانیان جذابیت دارد، به‌خصوص برای تحصیل و مهاجرت. نزدیکی جغرافیایی ترکیه و فاصله نسبتاً کم از ایران، موجب شده ارسال بار به ترکیه و حمل بار بین دو کشور بسیار آسان باشد. این موضوع برای ایرانیانی که می‌خواهند به ترکیه مهاجرت کنند و به طور دائم به این کشور بروند، بسیار مهم است.

ارسال بار هوایی به ترکیه یکی از سریع‌ترین و محبوب‌ترین روش‌ها است. شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی هوایی ارائه‌دهنده این خدمات هستند. همراه دژ ایرانیان از جمله این شرکت‌هاست که با استفاده از شبکه گسترده حمل و نقل بین‌المللی، بار شما را از طریق خدمات فریت بار به ترکیه از مبدأ به مقصدتان در ترکیه منتقل می‌کنند.

نمونه‌های ارسال مدارک

بررسی نمونه مدارک لازم برای ارسال به ترکیه

بسیاری از ایرانیان به دنبال فرصت‌های آموزشی و تحصیلی در ترکیه هستند و مهاجرت تحصیلی به این کشور در ایران رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. این کشور دارای دانشگاه‌های معتبر و مدارس با کیفیت تحصیلی زیادی است. ایرانیان می‌توانند در رشته‌های مختلف از جمله علوم پزشکی، مهندسی، علوم‌انسانی و هنرها در ترکیه تحصیل کنند. این امکانات تحصیلی، همراه با هزینه‌های نسبتاً مقرون‌به‌صرفه و زندگی شهری پویا، ترکیه را به یک گزینه جذاب برای ایرانیان تبدیل کرده است. برای مهاجرت تحصیلی یا دریافت ویزای تحصیلی به ترکیه، شما نیاز به ارسال مدارک موردنیاز به این کشور دارید. ارسال مدارک از ایران به ترکیه معمولاً برای تأیید و احراز هویت و استفاده در فرآیند تحصیلی یا مهاجرتی صورت می‌گیرد.

شرکت همراه دژ ایرانیان با ارائه خدمات door to door به ترکیه، به شما امکان حمل و نقل سریع و مطمئن مدارک را می‌دهد. این شرکت با داشتن مجوز رسمی و قانونی از سازمان هواپیمایی کشوری، در کمترین زمان ممکن، مدارک شما را به مقصد نهایی در ترکیه رسانده و در مقصد موردنظرتان تحویل می‌دهد.

شرایط ارسال مدارک به ترکیه

طبق قانون پست بین‌الملل، ارسال مرسوله‌های پستی به ترکیه همچون سایر کشورها دارای قوانین خاصی است. برای حفظ امنیت و وجود نظم در فرآیند ارسال، برخی قوانین و ضوابط برای ارسال مدارک به ترکیه تعیین شده است.

یکی از این قوانین این است که هر مرسوله پستی که کمتر از دو کیلوگرم وزن داشته باشد، به‌عنوان بارهای مدارکی شناخته می‌شود. این مرسولات می‌توانند شامل اسناد کاغذی و مدارک شناسایی مختلف باشند. همچنین، برای ارسال هر نوع مدارکی، تنها مجاز به قراردادن ۲ مدرک شناسایی در داخل بسته هستید. همچنین طبق قانون پست بین‌الملل، برخی محدودیت‌ها در ارسال مدارک به ترکیه وجود دارد به طور مثال برخی از مدارک است به دلیل محدودیت‌های امنیتی ارسال نشوند و برای ارسال مدارک مربوط به امنیت ملی، اطلاعات محرمانه یا مواردی مشابه محدودیت وجود دارد.

برای ارسال مدارک به ترکیه، شما می‌توانید از روش‌های مختلف حمل و نقل استفاده کنید. یکی از روش‌های شایع، استفاده از خدمات پستی بین‌المللی است. شما می‌توانید مدارک خود را درون یک بسته مناسب بسته‌بندی کنید و آن را با شرکت پستی بین‌المللی به ترکیه ارسال کنید.

برای انتخاب بهترین روش حمل و نقل و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط، قیمت‌ها و زمان تحویل، با کارشناسان ما در همراه دژ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کرده و به شما در انتخاب بهترین گزینه برای ارسال مدارک به ترکیه کمک کنند.

هزینه ارسال مدارک به کشور ترکیه

هزینه و تعرفه ارسال اسناد و مدارک به ترکیه بر اساس وزن، ابعاد بسته، مسافت تا مقصد محاسبه می‌شود. هزینه‌های پست بین‌المللی برای ارسال مدارک به ترکیه شامل حمل و نقل، بسته‌بندی، بیمه می‌شود. ارسال مدارک و اسناد کاغذی، مانند اسناد قانونی، ترجمه‌ها، مدارک تحصیلی، گواهینامه‌ها و سایر مدارک مشابه، به‌عنوان ارسال مستنداتی در نظر گرفته می‌شوند و در بسیاری از موارد، شامل هزینه‌های گمرکی نمی‌شوند.

بهترین روش ارسال مدارک به کشور ترکیه

بهترین روش ارسال مدارک به ترکیه

به‌طورکلی، ارسال مدارک به ترکیه می‌تواند از طریق دو روش اصلی، یعنی حمل هوایی و حمل زمینی، صورت بگیرد. هر کدام از این روش‌ها مزایا و محدودیت‌های خود را دارند که بسته به نیازها و اولویت‌های شما، می‌توانید انتخاب کنید.

حمل هوایی: ارسال مدارک به ترکیه از طریق حمل هوایی یک روش سریع و مؤثر است. با استفاده از این روش، مدارک شما با سرعت بالا و در زمان کمتری به مقصد خواهند رسید. این روش مناسب برای مدارکی است که نیاز به تحویل سریع دارند یا اطلاعات آنها بسیار حساس است.

حمل زمینی: حمل زمینی نیز گزینه‌ای است که برای ارسال مدارک به ترکیه در نظر گرفته می‌شود. این روش معمولاً زمان بیشتری نسبت به حمل هوایی طول می‌کشد، اما هزینه حمل و نقل معمولاً کمتری دارد. این روش مناسب برای مدارکی است که به‌اندازه کافی حساس به زمان نیستند و هزینه حمل و نقل برای شما اولویت دارد. بسته به محل شما و مبدأ ارسال، از خطوط حمل و نقل زمینی مختلف مانند کامیون‌ها، قطار و… استفاده می‌شود.

همراه دژ؛ سریع‌ترین راه ارسال مدارک به ترکیه

اگر شما نیز قصد دارید مدارک تحصیلی و مهاجرتی خود را به ترکیه ارسال کنید، شرکت همراه دژ می‌تواند به شما کمک کند تا این فرآیند را بدون مشکل خاصی انجام دهید. شرکت حمل و نقل بین‌المللی همراه دژ ایرانیان با همکاری مستمر با شرکت‌های پست بین‌المللی و با تجربه و شناخت کامل از فرآیند ارسال مدارک به خارج از کشور از جمله ترکیه، در کمترین زمان ممکن مدارک شما را به مقصد خواهد رساند.

با خدمات شرکت همراه دژ، می‌توانید مدارک تحصیلی خود را به شهرهای مختلف ترکیه اعم از استانبول، آنکارا و سایر شهرها ارسال کنید. این شرکت با داشتن شبکه و ارتباطات قوی در ترکیه، به شما امکان می‌دهد تا مدارک خود را به مقصد به‌صورت کاملاً امن و به‌موقع ارسال کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته شرکت همراه دژ، پشتیبانی اختصاصی مرسولات است. تیم مجرب و کارشناسان با تجربه این شرکت، در هر مرحله از فرآیند ارسال مدارک در خدمت شما قرار می‌گیرند. همکاران ما پاسخگوی سؤالات شما درباره فرآیند ارسال به ترکیه می‌شوند و اطمینان حاصل می‌کنند که مدارک شما به مقصد نهایی با کیفیت و به‌موقع تحویل داده شوند.

قبل از اقدام به ارسال مدارک، با تیم مشاوران همراه دژ ایرانیان در ارتباط باشید تا درباره الزامات و مراحل موردنیاز برای ارسال مدارک به ترکیه مطلع شوید. کارشناسان ما در همراه دژ آماده هستند تا در هر مرحله از این فرآیند به شما کمک کرده و شما را از وضعیت مدارک ارسالی‌تان مطلع کنند. با تماس با کارشناسان ما در این بخش، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره خدمات همراه دژ و روند ارسال مدارک به ترکیه دریافت کنید.

سوالات متداول

ارسال مدارک از ایران به ترکیه چقدر زمان می‌برد؟

مدت‌زمان ارسال مدارک به ترکیه با شرکت همراه دژ ایرانیان بین ۳ تا ۵ روز کاری خواهد بود. همچنین، همراه دژ با ارائه سرویس تحویل در دو زمان مشخص، ۹ صبح و ۱۲ ظهر، از انعطاف بالایی جهت تحویل مدارک در ترکیه برخوردار است.

چه مدارکی را می‌توان به ترکیه ارسال کرد؟

شرکت حمل و نقل بین‌المللی همراه دژ ایرانیان با همکاری با شرکت‌های پست بین‌المللی هر نوع اسناد و مدارکی از جمله اصل مدارک تحصیلی، شغلی، دست‌نوشته، عکس، نامه و… را به کشور ترکیه ارسال می‌کند.

آیا می‌توان مدارک را در ترکیه به آدرس خاصی تحویل داد؟

بله، با همراه دژ ایرانیان مدارک و بسته‌ها به روش درب‌به‌درب ارسال می‌شوند، یعنی مدارک شما از محل موردنظرتان تحویل گرفته می‌شود و به شما یک رسید با شماره پیگیری می‌دهیم تا در هر لحظه که بخواهید، وضعیت بسته خود را بررسی کنید و نهایتاً در آدرس مقصد تحویل داده می‌شود.

لطفا به مطلب زیرامتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *